This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym amboye16

Hej William

Australien er et nemt og populært rejseland for backpackere i alle aldre. Især østkysten er yderst velbesøgt af rejsende. I busser, på hostels, på ture, på cafeer og restauranter vil du møde masser af andre unge på din egen alder, som også er af sted – mange alene ligesom dig.

Og når man rejser alene vil du snart opdage, at man har en helt anden åbenhed overfor andre mennesker end man har i sin dagligdag hjemme i Danmark. Folk, som du ellers aldrig ville have talt med hjemme, vil indlede samtaler med dig og du vil snart finde nogle at følges med et stykke af vejen.

Så væk med det værste af nervøsiteten. Glæd dig – det bliver en oplevelse for livet.

Rigtig god tur
    Anne Marie
    http://annemarieograsmus.blogspot.dk/

Anonym Williamrk

Hej alle sammen!
    Tager ud på mit første eventyr helt alene D. 2. februar, når jeg tager afsted til Melbourne. Planen er derefter at rejse op ad kysten til Cairns i et tidsrum på 2-3 måneder. Om jeg tager videre derfra, ved jeg ikke helt endnu!
    Da det er første gang, at jeg skal backpacke og er helt alene, er jeg ret nervøs for, om jeg vil føle mig ensom store dele af turen, derfor vil jeg gerne vide, hvor og hvordan det er nemmest at møde andre backpackere eller om nogen af jer er i Melbourne mellem D. 3-8. februar og evt. kunne mødes?
    Jeg er en ung og glad fyr på 19, der blev færdig på STX i sommers

Anonym Jeannedenja

Hej William.
    Jeg rejser selv til Australien her engang i februar måned, og har planer om at tage østkysten i halvanden måneds tid. Derefter rejser jeg måske videre, hvis det at rejse rundt alene tiltaler mig 😊
    Du er velkommen til at kontakte mig. Det kunne måske være rart at møde nogle dansker på sin rejse – og måske vores veje krydses 😄

Mvh
    Jeanne

Anonym Natascha

Jeg har mødt de fleste af mine kammerater på hostels. Sørg for at du deler værelse med minimum tre andre og gerne flere. I starten kan det komme som et chok, at folk larmer og opfører sig som om at de var derhjemme, men hvis man er åben, så vender man sig til det. Jeg var tæt på at tage hjem efter 2 dage på et hostel med 8 engelske fyre. Men jeg overvandt det og endte med at have den bedste tur nogensinde.
    2-3 måneder er dog lang tid I Australien. Overvej evt. NZ også. Det er det smukkeste land, og alle jeg har mødt som rejste bade i Australien og NZ foretrækker NZ. Inkl. mig selv. 🙂
    Hvis du skal bruge 2-3 måneder på Østkysten, så har du i hvertfald ikke de samme rejsekammerater hele vejen. Normalt bruger man halvanden måned, og det er inkl. Whitsundays og Fraser Island.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account