This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jeannedenja

Hej folkens.
    Jeg er en 20 årige pige som, lidt spontant, rejser til Australien i starten af marts måned uden nogen erfaring som backpacker eller det at rejse alene. 🙂
    Dog er jeg lidt i tvivl om jeg skal rejse på working Holiday visum eller ej. Er der nogle der har erfaringer med det at finde job i Sidney og Brisbane. Jeg skal være afsted i 3-4 måneder, og har hørt at det er svært at finde kortvarige jobs?

OG, hvis der er nogle som kunne tænke sig at mødes i Australien og/eller måske rejse lidt rundt sammen, er i meget velkommen til at kontakte mig. Når man nu rejser alene kunne det være rart med lidt kontakter 😉
    Derudover tager jeg gerne imod alle de råd jeg kan få, omkring det at rejse alene som backpacker.

Håber at høre fra jer

Jeanne Denja
    jeanne14_24@msn.com

Anonym Tine

Hej Jeanne

Jeg har ikke været på et working holiday visum i Australien, men har dog været i landet to gange 🙂
    Det er intet problem at møde andre backpackere, jeg vil råde dig til at booke de første par dage på et stort hostel i et dormværelse, så skal du nok møde en masse! Jeg har selv rejst rundt i det meste af verden alene (også en uge i Sydney) og det har aldrig været et problem at finde nogen at mødes med eller rejse med. Bare vær åben, nysgerrig og opsøgende, så er jeg sikker på at du nok skal finde en masse at snakke/rejse med 🙂 Sæt dig i fællesområdet eller i baren, så kommer folk også hurtigt til dig 🙂

Du kan også prøve couchsurfe, hvor man overnatter hos lokale for at møde de lokale og udveksle kulturer 🙂

Det er superfedt at rejse alene og Australien er virkelig et fantastisk land!
    God tur!

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

sådan ud at få nogen gode oplevelser og du gør det helt rigtig spontan den bedste måde at rejse på.
    Du kommer til at møde en masse back packer på rejsen.
    Hvis du kunne finde på at blive og arbejde i længer tid ville jeg tag mit working Holiday visa med.
    Er du frisk så arbejder du og rejser rundet i OZ og hjemrejsen mod Danmark rejser du igennem asien og flyver hjem til Danmark fra Bangkok smiler.lars

Anonym Jeanne

Tak for rådene Tine. Det vil jeg prøve at undersøge 😄

Anonym Tine

Det var så lidt Jeanne. Du må endelig spørge, hvis du har flere spørgsmål 🙂 Rigtig god tur!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account