This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Annette_annutte

Kan de anbefaldes at rejse med dem?

Anonym Mathilde

Hej Annette.

Jeg rejser med Alott lige nu, har vaeret i Australien i en maaned.
    Alott er godt nok den dyre loesning i forhold til selv at booke sin flybillet og saadan, men for mit vedkommende har Work & Travel Company (som Alott booker for i Danmark) vaeret uundvaerligt. De henter en i lufthavnen, giver en overnatning de foerste 4 dage, soerger for at alt er paa plads, hjaelper en med selv de mindste, dummeste, smaa detaljer, og de er der hele tiden for dig. Jeg er utrolig glad for at jeg valgte at rejse paa denne maade, isaer fordi jeg rejser alene rundt i Australien.

Saa helt klart – jeg ville anbefale Alott og Work & Travel Company!

Anonym Rene

Jeg ville blot bestille flybillet og muligvis hostel første nat, resten er MEGET billigere at gøre dernede, faktisk også nemmere.
    Desuden er der massere af andre Backpackers der kan hjælpe dig. Mit råd er tag det billige og hav det sjovere.

Anonym Louise

Jeg er i Australien med Alott nu og har vaeret her naesten 3 uger. Jeg kan kun anbefale Alott. Det har vaeret virkelig godt og det der Work and Travel Company som Alott samarbejder med er super godt. Har modt 2 danskere her nede som ikke er medlem af Work And Travel og jeg fandt hurtig mange fordele ved at rejse med Alott. Kan klar anbefale det.

Anonym Malene

Nogen som har noget om alott i Afrika?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account