This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej:)
    Jeg rejser til Australien til august og skal beslutte, om jeg vil rejse på egen hånd eller gennem selskabet alott. Derfor vil jeg høre om nogen kan anbefale eller fraråde alott? Jeg er især interesseret i om alt det, der er inkl. i prisen nu også er med: http://www.alott.dk/sw/frontend/show.asp?parent=96628&layout=0
    Jeg håber nogen kan hjælpe.
    Mvh. Susan Helany

Anonym Kasper

Hejsa:)

Jeg stod med store overvejelser om at rejse med Alott for et par år siden, men valgte at lade være. Jeg undersøgte en masse, og fandt frem til nogle andre tilbud. Jeg syntes ikke, at de ting man fik med, modsvarede de penge man skulle give ekstra!
    Jeg forstår dog helt sikkert, at du gerne vil have en sikkerhed, når du rejser alene. Derfor synes jeg, at du skal få nogle tilbud på en flybillet fra fx Kilroy, og så spørge dem, om de kan hjælpe med et Working Holiday visum. For det er slet ikke kun Alott som kan hjælpe med det! Ved at MyPlanet kører med en pakke på omkring 2000.

Kasper – http://www.gapyear.dk

Anonym Mia

Hej jeg rejser selv med Alott her på mandag til Australien. Altså de er rigtig gode til at hjælpe en med spørgsmål og alt muligt og det man betaler for får man også, men det er nok en del billigere hvis du vælger selv at sørge for billet og visum. Prøv evt. jysk rejsebureau. Har i hvert fald kun gode erfarringer med Alott intil videre udover at de er lidt dyrere.

Hilsen Mia

Anonym none

Okay tak skal i have. Jeg har også overvejet at søge visum gennem myplanet og så selv sørge for resten. Jeg tager lige et kig på Jysk rejsebureau. Dem har jeg slet ikke tænkt på:)

Anonym Linda

Jysk kan med 100% sikkerhed hjælpe dig. 😀

Anonym none

Jeg takker:) Dejligt med så hurtige svar.

Anonym Anne

Hej!
    Jeg rejste selv med Alott for nogle år siden, og var yderst tilfreds med deres service. Problemet ift. min rejse var dog, at jeg ikke skulle arbejde, kun rejse rundt, og dermed ikke havde brug for deres hjælp ift. arbejdsvisum, kontooprettelse, skat osv…. Dvs. jeg brugte en hel masse penge på noget jeg ikke havde brug for. Det var selvfølgelig min egen skyld.
    Derfor må konklusionen være at det afhænger af hvad man skal i Australien om man vil bruge Alott eller ej.
    Hvis du bare vil rejse, så kontakt Jysk Rejsebureau – super nemt, god service og meget billigere!

Anonym CM

Jeg er lige nu i australien og arbejde i 7 måneder, jeg søgte selv visum på australia governments hjemmeside, det var meget nemt(jeg fik godkendt min ansøgning efter 10 min), og det billigste!

Fly og hostel fik jeg hjælp til af Kilroy, som jeg varmt kan anbefale!

Anonym HP_DK

Hvor er jeg glad for, at der er nogen, der spørger til Alott, for jeg har også selv haft min tvivl omkr. dem. Jeg skal til Australien i 6 månder til næste år med working holiday visum, og jeg ved heller ikke, hvilken organisation, jeg skal rejse med…
    Jeg synes Alott lyder godt, men jeg er mere skepsisk over for deres samarbejdspartner i Australien “Work & Travel Company”. Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men synes umiddelbart, de virker til at “udnytte” backpackerne lidt, og at jobbene er ret dårlige. Jeg ved selvfølgelig godt, at man ikke skal være kræsen. 🙂

Min veninde rejste med Alott, og sagde at det var OK. Det gode ved Alott virker til at være intro-ugen og alle de events, der er planlagt i Sydney. Nogen, der har prøvet det? 🙂

Jeg overvejer, at bruge denne side i stedet: http://www.travellers.com.au/
    og finde jobs her: http://www.taw.com.au/DesktopDefault.aspx
    Nogen, der har gode erfaringer med dem? 🙂

Vh Henriette

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account