This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym OlafFO

Hej.

Er der nogen som har erfaringer med alott.dk ?

Jeg tænkte på at tage med dem på et working holiday visa til Australien. Tager nok afsted efter jeg er færdig i lære i super brugsen på Færøerne.

Tak

Olaf

Anonym Anonym

Davs

Jeg kan klart anbefale Alott.
    Jeg tog med alott til Australien fra sep 06 – maj 07. Det er virkelig fedt at få hjælp til flybilletter, visa osv osv. Og det at de første dage i Sydney er planlagt og man bliver hentet i lufthavnen og får hjælp af STA travel der nede de første er det hele værd. Det eneste minus er, at STA er virkelige dårlige til at hjælpe med at skaffe et job, selvom de gør meget reklame for det. Det er 100 gange nemmere og hurtigere selv at finde noget – og det er slet slet ikke noget problem.

Go for it.

Anonym OlafFO

Brugte du siden på alott.dk Work & Travel Company Daglig Jobsituation = http://www.worktravelcompany.com.au/ ?

Hvordan er det med at finde jobs selv ?

Brugte du denne side eller en anden side ?

Anonym Natacha

Haai. Jeg har ikke været afsted endnu, men jeg skal afsted her til aug. Jeg skal også til Australien med et working holiday visa. Indtil videre har jeg fået rigtig god betjening, der er styr på sagerne, og de har f.eks. hjulpet mig med at finde fede oplevelsesture i New Zealand, så jeg også kan få set det.
    Håber du får en rigtig dejlig tur.

Anonym Natacha

Haai. Jeg har ikke været afsted endnu, men jeg skal afsted her til aug. Jeg skal også til Australien med et working holiday visa. Indtil videre har jeg fået rigtig god betjening, der er styr på sagerne, og de har f.eks. hjulpet mig med at finde fede oplevelsesture i New Zealand, så jeg også kan få set det.
    Håber du får en rigtig dejlig tur.

Anonym OlafFO

Hej Natacha

Har du en email. Jeg kunne lige tænke mig at spørge dig om noget om australien.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account