Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3504764 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     tina_p

Hej.

Jeg er pædagog studerende fra Peter Sabroe Seminariet i Århus og jeg rejser pr. 10 august 6 måneder til Colombia, hvor jeg skal tage min 1. lønnet praktik.
      Jeg er af den grund meget interesseret i at finde ud af om der er andre dansker i Bogota.

Med venlig hilsen

Tina Pedersen

susanne2690

Hej Tina.

Jeg ved ikke noget om Colombia men er lige kommet hjem fra 4,5 mdrs rejse i sydamerika. Jeg starter pa pædagogseminariet her til sep. og vil meget gerne have en af mine praktikker i Sydamerika. Hvordan var det fro dig, er det nemt at komme til det og skal man selv finde et egnet praktiksted?

none

Hej Tina.

Jeg ved ingenting om Colombia, har aldrig været der;)
          Jeg er selv pædagogstuderende på 6 semester. Jeg tog min 1. løn. i Berlin.
          Inden jeg startede på seminariet, arbejdede jeg som frivillig på et børnehjem i Indien.
          Jeg tager tilbage til Indien en lille tur her til august;)

Nå, jeg ville bare sige, at du er total sej og modig, at du tager til Colombia….Det vil jeg også gerne engang;)

Held og lykke, både med rejsen og praktikken håber du får en total god oplevelse ud af det…;)

Go for it…-Ann, Horsens.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account