This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mette

Hej, jeg skal selv være au pair i Sydney, men har også en drøm om at opleve Australien lidt mere på egen hånd. Skriv hvis det har interesser 🙂

– Mette

Anonym GitteNim

Hej da jeg skal være au pair i Melbourne fra ca. 11 oktober til 1 feb. ville jeg høre om der er andre danskere man kunne komme i kontakt med for ikke at føle sig helt helt alene uden venner..
    efter au pair perioden regner jeg med at rejse nord på langs vestkysten og så ned langs østkysten og slutte af i Sydney og afrejse hjem til dk der senest 1 april.
    nogle der skal noget lign. som mangler en rejse kammerat ?
    🙂 håber at høre fra jer..

Anonym Torben Pedersen

hej jeg er lige landet i Melbourne og skal arbejde der fra den 7/7 til den 21/12 hvor jeg rejser hjem. Men hvis du er interreseret i at mødes engang imellem over en drink eller øl, hvis du altså har noget fritid, men du kan jo kontakte mig på tp2451@business.aau.dk hvis det er af nogen interesse. Jeg hedder Torben og er 27

Anonym Anonym

Hej Gitte
    Undskyld det sene svar, jeg kom helt fra det oven i studenterfester og sommerferie.

Jamen jeg ankommer til Sydney den 6. august og skal så være au pair mindst 6 mdr frem. Derefter kunne jeg godt tænke mig noget rundrejse, hvis jeg finder en som vil opleve noget af det samme som jeg selv.

Du kan kontakte mig på Mette_jh@hotmail.com hvis det har interesse 🙂

Vh. Mette

Anonym KARINA LOUISA JOHANSEN

HEJSA…jEG HEDDER KARINA OG ER 30 ÅR. JEG REJSER TIL MELBOURNE D.1OKT OG SKAL VÆRE DER ET HALVT ÅR. MIN KÆRESTE SKAL SPILLE CRICKET OG VI SKAL SÅ PRØVE AT FINDE OS ET ARBEJDE OSV. DET KUNNE DA VÆRE HYGGELIGT AT MØDES MED NOGEN ANDRE DANSKERE.
    HVIS DER ER NOGEN DER ER INTERERESSERET SÅ KAN I KONTAKTE MIG PÅ Karinaboss@hotmail.com
    Mvh karina.

Anonym Jacob

Hej Gitte,

Jeg hedder Jacob og er 29 år. Efter et par hurtige beslutninger i det firma jeg er ansat i, så ankommer jeg til Melbourne sidst i oktober måned. Det kunne være hyggeligt, hvis vi alle kunne mødes over en kop øl eller en kaffe.

Mvh. Jacob
    jacob snabela firesquad punktum dk

Anonym Muhammed

sex at the beach?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account