This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym OlafFO

Har lige et spørgsmål.

Jeg er fra Færøerne.

Jeg har registeret min ankomst til USA på https://esta.cbp.dhs.gov og er blevet godkendt på nettet.

Har lige et spørgsmål. Det er første gang jeg tager til USA, så er lidt usikker hvordan man laver den her ansøgning.

“City Where You are Boarding”…….. Jeg skrev Copenhagen via Dusseldorf, fordi der er et stop i Dusseldorf fra CPH. Kan man det ?

“Airline and flight number”: Her skrev jeg først AB 8217 … AB 3550, men det ville det ikke acceptere så jeg skrev kun AB3550 som er flyet fra Dusseldorf.

Men hensyn til City Where You are Boarding: Skal jeg så opdatere det fra Copenhagen via Dusseldorf til kun “Dusseldorf” fordi jeg skrev AB3550?

Tak for hjælpen.

Olaf

Anonym Anders

Hejsa

Det de vil have informationer om er det fly du ankommer med, dvs. at hvis du skifter fly i Dusseldorf så er det det fly og nr. du skal skrive. Egentligt tror jeg den info du har givet er fint, de har jo læst og godkendt hvad du har skrevet.
    Er du godkendt er det bare at flyve der til, men sørg for at du har billet ud derfra samt at du er i stand til at bevise at du kan finansere dit ophold der.

god tur
    Anders

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account