This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym StinkyWinky

Hej
    Jeg er en pige på 19 år, som står og er ved at planlægge en tur til Australien til sommer. Min plan er at være væk i et år ca. Jeg har tænkt mig at arbejde en del undervejs, da jeg kun har ca. 10.000 kr efter flybillet og div. er betalt. Jeg har hørt en del om frugtplukker, men hvor meget kan man ca. tjene pr. måned ved sådan et job? og hvor vil der være bedst mulighed for at få et job fra august måned? Jeg planlægger at rejse på øst siden 🙂

På forhånd tak 🙂

Anonym Mathias

Så vidt jeg husker, skal du have 20.000 stående på kontoen for at få lov til at rejse ind i landet

Anonym Bianca

Ja det er heller ikke noget problem at have det stående på min konto når jeg rejser ind i land, jeg er mere interesseret i om jeg kan tjene nok til at få det til at køre rundt 🙂

Anonym Dennis

man skulle ha 26000 stående til rådighed da jeg var der,
    Men ja du kan sagtens finde arbejde, nej de betaler ikke meget, men hvis du arbejder hårdt kan du også tjene kassen. først skal du finde dig et arbejde med fast timeløb. så når du rigtigt har lært det så kan du starte på Per kasse betaling, Held og lykke

Anonym Cibbe

Prøv http://www.gumtree.com.au.

Kender to der bor i sydney i øjeblikket, og de har anbefalet den til mig 🙂

Er du muligvis interresseret i en rejsemakker?

Anonym LineJønsson

Hey.
    Jeg har tænkt på præcis samme ide, med at rejse til Australien i ca 1 år og arbejde, da jeg heller ikke har så mange penge. Men tør ikke rigtig alene. Men vil så gerne afsted! Så jeg leder efter en rejsemakker hvis det er. 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account