This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Om

Hej

Jeg har valgt at sælge alt her i Danmark, for at rejse rundt på ubestemt tid.
    Turen starter i Australien, hvor planen er at arbejde et godt stykke tid først, for at spare nogle penge sammen.
    Jeg har backpacket det meste af Asien, samt en del af Syd Amerika, så at rejse på denne måde, er bestemt ikke ukendt for mig.
    Dog har jeg absolut intet kendskab til farm arbejde i Australien, om det er let at finde osv.
    Derfor har jeg nogle spørgsmål, som jeg håber at i kan svare på 🙂

Er det bedst at finde arbejde hjemmefra, eller er det nemt at finde farm arbejde, når man først er i Australien?
    Blev du bedt om at vise returbillet ud af landet og/eller kontoudskrift da du rejste ind i AUS?
    Andre gode råd, som vil være brugbare på sådan en tur?

Jeg påtænker allerede at rejse sidst i august, og er derfor godt igang med alle forberedelser.

På forhånd mange tak :))

Anonym Tine

Hej Om

Jeg har ikke været på et woorking holiday visum i Australien, men kender to som har og de siger at det er meget let at få arbejde dernede. De havde begge noget indenfor 3-7 dage. Du kan jo prøve at skrive til nogen på gumtree lidt før du rejser og høre om de har noget ellers ville jeg bare tage afsted 🙂

Jeg mener ikke at man behøver en flybillet ud af landet når man rejser på working holiday, så længe at man har nok penge til at forsørge sig selv i en periode og evt. betale en flybillet hjem. Du behøver ikke have et kontoudtog med, men kan blive bedt om at logge på din netbank, så de kan se hvad du har. Men det har jeg aldrig hørt at folk er blevet bedt om…

Jeg ved ikke lige hvad mere jeg kan tilføje, men kommer du i tanke om mere, så giver jeg gerne tips 🙂 Du kan bare skrive her eller på aworldofbackpacking@gmail.com

Rigtig god tur
    Tine

A World of Backpacking

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account