Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531950
     Glindegaard

      Jeg skal jorden rundt i 2011, og jeg skal tilbringe et par måneder i Australien – Jeg har så tænkt mig at arbejde lidt, så jeg kan tjene nogle lommepenge. Men tror I det bilver for problematisk når jeg ikke skal være ét sted i længere tid? – jeg skal på gennemrejse, og er derfor nok ikke så længe i den samme by. Men har I nogle erfaringer med at man så måske kan arbejde et par aftener som opvasker, tjener, børnepasser, ja sådan set bare alt hvor man lige kan tjene lidt ekstra?
      Det samme skal jeg i USA, så hvis I har nogle erfaringer der, så må I meget gerne dele (:
      På forhånd tak ..

      #3531984
       Ian

        Hm, altså nu befinder jeg mig i Aussie lige nu og vil sige, at det ikke skulle være et problem. Jeg er i Melbourne lige nu og på det hostel jeg bor på, er der næsten en ny jobannonce hver dag. Det er meget ofte noget, der ikke varer mere end en uge. Du kan selvfølgelig ikke vide dig sikker, men med lidt held skulle det være muligt.

        #3531985
         Glindegaard

          nårh okay, så lyder det ikke til at være det helt store problem .. tak (:

          #3532409
           Trine

            Her er jeg ikke helt enig… Jeg var i Sydney i 8 mdr for at arbejde. Stort set alle steder, hvor der blev søgte backpackers til arbejde, var kravet at man kunne arbejde i minimum 6 mdr! Desuden er det er stort arbejde at blive ansat som backpacker, så tror ikke der er særlig mange arbejdesgiver der gider det besvær for et par dage.

            #3532415
             Glindegaard

              hm, kan være der er meget forskel på hvilken by man befinder sig i så ?

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account