This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kiaveise

Hej.. vi er to piger der godt kunne tænkes os at tage til Australien i min. 1 år, men vi ville høre om der er nogen som kender nogle sider hvor man kan komme i direkte kontakt med landmændene, så vi kan søge arbejde som frugtplukker? vi har været inde på nogle sider, men sys ikke jeg kan finde nogle direkte e-mail adresser eller noget til nogen..

Anonym sss

Hej, for ca. 5 år siden arbejde jeg på en bananplantage i Tully, den hed vist Colins farm, da jeg googlede det fandt jeg denne webside i måske kan bruge:

http://www.aussieweb.com.au/directory/farmers/qld/tully/4854/

Anonym Kiaveise

har vi prøvet, men vi mangler kontakterne til farmerne gerne e-mail..

Anonym SandraRedmond

Gå ind på google og søg efter “Harvest guide”, så finder i en guide over alle de steder man kan få arbejde som plukker og hvornår der er sæson for de forskellige afgrøder, som i så kan downloade eller udskrive. :o)

Anonym Anonym

Det er ret nemt at få når I er hernede. Bare spørg nogen af de lokale i nogle af de større byer. De har navnene på farmene. Så googler I jer til deres tlf. numre, ringer rundt og tager ud til de steder, hvor de har behov for det. Bare sørg for at være i områder som “Harvest guiden” beskriver – og vær der i starten af sæsonen.

Cheers

Anonym Lisbeth

Gå ind på http://www.wwoof.com.au/ og bestil en smart lille håndbog med Alle farme i Australien, som vil have folk der kan arbejde for gratis kost og logi.
    Det er alle pengene værd.

Wwoof: Willing Workers on Organic Farms.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account