This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NicolaiNielsen

Hej alle sammen.. vi er to gutter fra Odense der er ved at planlægge en tur til Australien. her kunne vi godt tænke os at bo og arbejde i et år på et working holiday visa. vores plan er at arbejde og tjene penge til at vi kan rejse rundt i landet og se forskellige ting. vores spørgsmål er så om det er til at få arbejde nemt eller hvordan? og om det overhovedet er muligt sådan at rejse rundt og finde jobs på egen hånd eller om man skal have job hjemme fra?

vi håber meget i kan hjælpe os så vi kan komme videre med vores tur.

med venlig hilsen

Nicolai og Alexander

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej drenge.
    Der er masser af arbejde til jer i oZ. Menre helt bestemt der er en guide bog om fruit pikking i OZ, hvor i kan rejse rundt i hele landet og plukke frugt og er i dygtig er der penge at tjene,Ikke noget jeg selv har haft erfaring med, men har moedet rigtig mange der rejser OZ rundt og plukker frugt og tjener penge til at komme rundt,
    Jeg var i OZ og arbejde paa bygge plads som arbejdes mand, sort og kunne tjene 60 kr i timen, som var helt ok for mig, ville tro i kan tjene mere da i har working holiday visa, hvis i kommer til at arbejde paa bygge plads, eller flytte mand, jeg boede privat, men ved paa de mange hostel i oz er der opslag at man soeger folk til arbejde maaske en eller to dage, jeg fik mit fra mund til mund, moede en som kender en,ellers for koebt jers flybilletter og kom afsted, man moder folk der flytte dertil i 60 erne og de er der endnu,kom afsted dreng ikke alle de bekymninger, det er en gave at man kan faa et aars working visa,i kan arbejde paa strand bar, opvasker, bugerbar, det er fuldstaendig lige meget hvad i laver bar i kan tjene penge tilnogen oeller noget mad og noget hygge med alle dem i moder, lars

Anonym Martin AJ

Jeg har samlet et par fif om at få arbejde i Australien på:

http://rejse-makker.dk/australien/budget/arbejde-i-australien/

Håber artiklen kan hjælpe jer og ha en mega god tur 😉

Peace out Martin

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account