This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym apa

Hejsa…

jeg påregner igen at besøge Australien, denne gang med lidt mere tid og med planer om at arbejde derned.

Nogen der har erfaringer med at tage derned blot med et arbejdsvisum og altså IKKE med et eller andet firma der skaffer en arbejde.
    er det til at finde jobs?
    Og hvor lang tid forventes det typisk at man arbejder div. steder, kan man fx. finde arbejde for et par uger?

mvh
    Anders

Anonym bergh

Hej… Altså jeg er lige kommet hjem fra 6 1/2 måned i fantastiske down under, og det er absolut ikke onget problem at finde job. Der hænger altid tonsvis af jobannoncer på hostels og på hjemmesider. Specielt http://www.taw.com.au er nok min favorit…

MEN, hvis du mangler arbejde, og godt kunne tænke dig en oplevelse for livet, så har jeg stadig kontakt med en farmer, som tit mangler arbejdskraft. Og der får man virkelig mulighed for at oplevel og se “the real outback”. Jeg arbejdede jo selv hos ham, og glemmer klart aldrig den tid. Arbejdet består i lidt af hvert… Alt efter hvad der trænger.. Men det er ikke noget med at knokle fra morgen til aften med lortearbejde… Det er godt blandet, så man ikke rigtig føler man laver arbejde, men man hygger sig bare.

Hvis dette har fanget din eller andres interesse, eller jeg kan være behjælplig med noget ang turen, da jeg jo already har været der og prøvet det meste, så kontakt mig endelig.

Mvh

Tanja Rasmussen
    speedy4x4@hotmail.com

Anonym Tille bollesen

Hej.
    Ja, du kan arbejde i fly, som du kan tjene en hel masse penge.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account