This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym christianrl

Hej

Jeg vil gerne høre om der nogen der har nogen erfaring med at arbejde i Canada!? Er det overhovedet muligt at få tilladelse til det?

MVH

Christian

Anonym Katrine

Hej Christian. Jeg og en veninde vil også gerne til canada og arbejde. Jeg vil gerne høre om du har fået nogle svar på dit opslag, men jeg kan sgu ikke finde rundt herinde, så jeg kan ikke se om du har fået nogen svar. Hvis du har lyst må du meget gerne skrive til mig på min mail adresse:Tossekoen@hotmail.com
    Håber at høre fra dig
    Katrine

Anonym Rico

Hej Christian jeg har ikke selv nogle erfaringer med arbejde i Canada (endnu) men jeg arbejder i øjeblikket for et canadisk byggefirma på grønland, og har der igennem adspurgt mig med mine canadiske kolleger. Hovedsagen er at for overhovedet og ku søge om et workvisa på den canadiske ambassade i kbh så ska du ha en arbejdsgiver i canada og ydermere så kræver de en pinlig ren straffeattest. Det er ikke nemt men held og lykke med det.
    Rico

Anonym Anonym

hey! har li hørt fra min onkel i canada, at der et kæmpe opsving i byggerigt i vancouver.. så hvis man er håndværker. sku det vær muligt at søg som skilled-worker. goodluck! tror mig det er et land der sparkerrøv.
    tager selv afsted imorgen (6. maj) he he

Hans.k

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account