This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym magnusscherman

Hej!
    Jeg skal til næste vinter med en god ven til Canada og stå på ski og arbejde. Men skal jeg have nogle specielle papirer på plads for at må arbejde? Vi skal være væk i omkring 5 måneder. Er der andet papirarbejde som er nødvendigt???

Anonym sonix

hej, jeg er på sæson i whistler i Canada lige nu. jeg arbejder her også. ønnen er dog elendig! du skal søge om arbejdstilladelse hjemmefra, hvis du skal nå at få den i ordentig tid. jeg fandt et ansøgningsskema på nettet som jeg printede ud, fik udfyldt og sendt til deres center i london. http://www.cic.gc.ca/english/applications/work.html
    eller på http://www.ambottawa.um.dk/da/menu/Borgerservice/WorkingHolidayaftale/

held og lykke…og du kan glæde dig. der er for lækkert i her canada..

Anonym Sigurd

Hej Sonix. Jeg har læst dit svar om arbejdstilladelse til den som skal til Canada og stå på ski. Hvor lang tid tager det fra man starter ansøgningen, til man har den i hænde? Hvilke papirer skal medsendes i form af kopier eller originaler? Skal der medsendes en invitation fra et firma? Kan man godt sende ansøgningen direkte til London, eller skal den først til immigrationen i Fredricton?
    Jeg håber at du, eller andre, kan/vil hjælpe mig med dette, da jeg har hørt at det kan være ret besværligt og tidskrævende for at få en arbejdstilladelse.
    Venligst Sigurd – vav@mail.dk

Anonym Anonym

HEJ Sonix! Tak for hjælpen indtil videre…SKAL man have et job-tilbud fra en arbejdsplads i Canada…det er ihvert fald det jeg kan læse mig frem til, men kan det virklelig passe?? Og fee payment? hvem skal have de penge og hvorfor?? Håber du ved noget om det…

Anonym Kate K

det er et par år siden jeres indlæg blev oprettet, men jeg søgte om The Working Holiday Aggrement i 2006, og jeg havde ikke et jobtilbud. Jeg endte med at få en tilladelse alligevel som var gældende 1 år. Jeg var overrasket, fordi der netop stod at man skulle have et job inden man kunne søge, men prøv at tag chancen

Anonym David

Hej Alle sammen, der er desværre en del papir arbejde forbundet med at få en arbejdstilladelse i Canada. Jeg har selv arbejdet som ski instruktør, i vancouver. Jeg fik mine papir ordnet i gennem en advokat som lavede mit visum rimelig hurtigt og til fornuftige penge og hun kan svare på alle dine spørgsmål du må have. Jeg fik mit arbejdsvisum i løbet af kort tid. Så jeg kan klart anbefale at få en advokat til at klare alt det sure papir arbejde. Advokaten taler også dansk, og har lavet visum til mange danskerer i tidens løb. I kan finde mere info på http://www.migrationlawyer.ca Held og lykke alle sammen med det hele.

Anonym Henrik Nørrebronx

Hej Davis. Kan du oplyse mig om hvor meget du betalte migrationlawyer.ca – Sodegar Nielsen i Vancouver for at ordne dine arbejdstilladelsespapirer? På forhånd tak!
    Henrik,Nørrebronx.

Anonym Luca

hej. jeg hedder Luca og jeg vil også til canada for at arbejder, er der en jer som kan hjælpe mig med sende navn og tlf nr på den dansk advokat som kan hjælpe med visum til canada
    tak til jer som hjælper

Anonym Anonym

hvis kan være søde og sende navn og tlf nr på min mail soli008@hotmail.com tak

Anonym Rikke Bleeg Christiansen

Nu er det nogle måneder siden sidste indlæg, men hvis nogen stadig læser så er der en aftale med Canada om programmet Work Holiday, hvor du kan få et visum som giver tilladelse til at være i Canada 12 mdr. og arbejde.
    Der er nogle krav som skal være opfyldt for at kunne få det. Se mere på hjemmesiden nedenunder.
    Formålet er at tjene penge til selv rejsen. Alott har pakketilbud på sådanne ophold, Jeg har ikke prøvet det, men overvejer det kraftigt. Se mere på:
    http://www.alott.dk/sw/frontend/show.asp?parent=96609&layout=0

Der er også andre lande med samme aftale.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account