This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mettemyg

Hej!
    Jeg er en pige på 19, som går og drømmer om at rejse til Australien eller måske Canada for at arbejde på en gård (leve på autentisk “cowboydervis”…).
    Problemet er bare: Jeg ANER ikke hvordan jeg skal gribe det an!!

Er der nogen som har noget erfaring og/eller viden om hvordan man tager arbejde, søger kontakter og job samt hvilke lande der ville være ideelle?
    Jeg vil meget gerne høre fra jer.

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej!
    Mette
    -Gode råd eller rejse tips er meget velkomne!!

Anonym JesperBJ

jeg rejser med Alott.dk til New Zealand til august eller september. Er ved at planlægge. Det fede ved Alott er at man kan selv kombinere og bestemme hvornår man vil arbejde og hvornår man vil rejse. regner med at starte som økologisk farmer..
    du må skrive hvis du bestemmer dig for det samme.

Anonym Stephanie

Hej Mette!

Det du skal søge er working visa, så er der en hel masse muligheder for arbejde. Prøv at gå ind på http://www.myplanet.dk eller kontakte dem. De er meget behjælpelige med at arrangere workingvisa. De har specialle i Australien, New zealand, Usa + Canada

Anonym Fighter_88

Eller du kan tage Alott de har også speciale i Aus og NZ, 🙂 Hvis du ik ved noget om gård arbejde, har dre nogle kurser du kan tage og du slutter så af med et bevis på at du har taget det kursus

Anonym Inka

Der kan måske også være noget på denne side: http://www.iaea.dk/.
    Jeg har ikke selv prøvet det, men har kigget lidt på siden og tænkt at det ville være spændende.

Anonym sara :D

hej mette. du kan jo prøve så godt du kan og, tage dig lidt sammen d:

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account