This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Haaning

Er det nemt? jeg søger ikke nødvendigvis job hvor jeg kan få løn ,men noget job i bytte for et sted og bo. Det gjorde jeg meget da jeg rejste rundt i usa.
    Er det også muligt i australien eller hvordan er de med det.
    Nogen der har erfaring med det?
    og nogen der måske kender nogle gode hostel at bo/ arbejde i Sydney?

Tak 😉

Anonym Bvs

Jeg har desværre ikke information om Australien, men da du rejste rundt i USA, havde du så en arbejdstilladelse? Var det nemt at få arbejde?

Anonym Andrea

nej havde jeg ikke.. ja på Hawaii var det nemt men nej ellers var det ikke nemt.. udover at være nanny 🙂

Anonym Andrea

så længe jeg får gratis bo 🙂 det lidt lige meget med pengene! behøver ikke tjene vildt meget dernede eller overhovedet tjene noget.. 🙂

Anonym Daniel Madsen

Der er flere hostel´s som lader folk arbejde med rengøring osv. Men det er meget dårligt betalt. Ofte noget med 6-8 timer for 2-3 dage + internet tid, eller noget andet lort… dvs. 200 kr. max.

Anonym Anders

Hejsa.
    Jeg vil anbefale dig at se på http://www.wwoof.com.au/
    Man arbejder 4-5 timer om dagen og får til gengæld kost og logi. Bor hos lokale familier, som kan vise dig rundt i området og se alt det som turister normalt ikke ser. Jeg arbejdede selv en uge på en tropisk frugtfarm ved Darwin og det var en kæmpe oplevelse – og man slipper for arbejdsvisum mm.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account