Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3537966 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3538068 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     LykkeW

Hej alle.
      Tusind tak for svar herinde.
      Jeg var sikker på at jeg ville modtage en mail når jeg fik svar på min annonce herinde men det gjorde jeg desværre ikke.
      MissAdventure: Jeg vil MEGET gerne have den plan du har over din tur. Den lyder helt som den tur vi gerne ville på så det er en god mulighed for os.
      Det lyder bare helt fantastisk.
      Tak igen…
      Skriv endelig hvis i har flere ideer! 🙂

LykkeW

Hvor mange penge skal vi regne med at bruge???

Jeg ville også gerne høre jer hvad i tror man skal bruge )1 1/2 – 2 personer på en to måneders tur?
        Hvad har i brugt alt i alt på jeres ture?

Louise aarosin Jensen

Hej 🙂
          Jeg har været i Thailand 3 gange og netop kommet hjem fra en 3 mdrs rejse i sydøstsaien.
          Nordpå er der store muligheder for trekkingture, især chaing mai, men vær opmærksom på, at mange gæstehuse lejer værelser billigt ud, men så sælger de deres ture til enorme priser, og man kan riskikere at de bliver sure på den, hvis ikke man køber disse, så vær på vagt ikke at blive fristet af at bo alt for billigt i Chiang mai 🙂
          Når i så alligevel er i det område, så ligger der det mest fantastiske sted 3 timers kørsel fra Chaing mai, denne by hedder Pai, det er den hyggeligeste by i nordthailand, ingen anmasende sælger, tuk tukér osv, bare ren afslapning i de smukkeste bjerget opgivelser, et plus er at bo ved floden. Pai er den by hvor mange hippi thaier tager hen, og der bliver spillet rock langt ud på natten (savner Pai).
          Når i alligevel har så meget tid, vil jeg stærkt anbefale jer nabolandet Laos, hvor man kan komme ind over grænsen i nordthailand, der er så smukt og uspoleret. Her kan feks anbefales en 2-dages tur på mekongfloden, til den mest romantiske by Luang prabang.
          I det sydlige Thailand, vil jeg anbefale Koh samui (mest afslapning), Koh phangan (fest) og Koh Tao (dykning og afslapning), da disse 3 øer ligger så tæt på hinanden, er det oplagt at se dem alle 3 🙂
          Da vi var afsted i 3 måneder, godt nok også med 3 andre lande, men priserne ligger meget op af hinanden, brugte vi ca 50.000 kr uden flybilletter, men vi kunne sagens have gjort det billigere i form at gæstehuse og shopping 🙂
          Du spørger bare hvis der er andet du vil vide 🙂

MissAdventure

Hej allesammen..
            Havde ikke lige fået fulgt med i tråden…glemmer tit at få fulgt med, når tråden ikke længere er på forsiden…. men nu skulle planen være sendt afsted til jer alle… håber, at I kan bruge den 🙂
            Mht. til Chiang Mai: Julie Guesthouse er super billige med både overnatninger og alle deres ture…. et helt fantastisk sted!!!! (I kan se priserne i min rejseplan).

Jeg ved ikke lige, hvad du mener med 1½-2 personer???? Hvordan er man 1½ person afsted?
            Nå anyway…Jeg brugte nok ca. 28.000 kr. på 6 uger alt inkl…. dykkede dog ret meget, fløj en masse indenrigs og boede ofte på 3-4 stjernede hoteller…. så det kan gøres meget billigere, hvis man vil det… Borneo var klart den dyreste del af rejsen…. priser på fly, overnatninger og udflugter fremgår alle af planen…. og med hensyn til mad, afhænger det jo af, om man vil spise i gadekøkkener eller på restauranter… 🙂

MVH MissAdventure

LykkeW

Hej Louise.
              Tak for svar. Det lyder da også billigt nok og vi vil helt sikkert se på om vi ikke skal til øerne.

MissAdventure:
              Vi ha set lidt på din rejseplan og den er jo virkelig god.
              Er det en du har fået lavet et sted hvor de her hjulpet dig med at booke nogle af hotellerne o.s.v? Den kan vi i hvert tilfælde godt bruge. TAK!

MissAdventure

Hej Lykke…
                Jeg har lavet ALT helt selv… har ikke fået hjælp af nogen… så det var et stort arbejde… men en helt fantastisk tur 🙂
                God rejse til jer 🙂
                MVH MissAdventure

anabro

hej missadventure.

jeg er også MEGET interesseret i din rejseplan. vil du sende den til: anabrostroem@hotmail.com.

tak 🙂

André

Hej, har fulgt lidt med i denne tråd, Og vil gerne spørge “MissAdventure” om du ikke gerne vil sende mig en kopi af din rejse plan som du har sendt til de andre her i denne tråd, Skal til Thailand her i Juli måned, og mangler en god plan. Spicielt om Perhentian Island (Malaysia). På forhånd tak. MAIL: dressen169@hotmail.com

André

Hej, har fulgt lidt med i denne tråd, Og vil gerne spørge “MissAdventure” om du ikke gerne vil sende mig en kopi af din rejse plan som du har sendt til de andre her i denne tråd, Skal til Thailand her i Juli måned, og mangler en god plan. Spicielt om Perhentian Island (Malaysia). På forhånd tak. MAIL: dressen169@hotmail.com

Steffen

MissAdventure: Din rejselan virker meget pobulær blandt alle der har modtaget den, så den kunne jeg også godt være meget interesseret i. Så hvis du har lyst må du meget gerne sende den til sir_stiv@hotmail.com

chris2103

Hej – dejligt med så mange ideer…jeg er også meget interesseret i din rejseplan missadventure 🙂 Taaaak!!! -> chris2103@gmail.com

Marie Nørgaard

Hey missadventure – hvis jeg også kunne få lov at få din rejseplan vil jeg blive mægtig glad. frknoergaard@hotmail.com, TAK, Marie 🙂

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account