This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mia.Kjær

Hej Alle:)

Næste år lander jeg i Singapore med min veninde.. vores tur lyder på:
    Fillippinerne 2,5 uge
    Vietnam 2-3 uger
    Thailand 3 uger

Australien 1 månede, hvor vi rejser fra Syndey til Cains med greyhound buspas..

Hvor meget skal vi have i lommepenge? Vi skal bare have et sted at sove og noget at spise… Det skal ikke være luksus.. Derudover har vi ingen billetter rundt i Asien, kan man vente med at købe det til man kommer der?
    Jeg har fundte nogle flybilletter Singapore-Filippinerne-Vietnam-Bangkok til ca 500 pr stk.. Stiger det meget, eller er det altid de prisklasser??

PFT:)

Anonym Christina.Nielsen

Hej Mia

Jeg ved ikke noget om asien, men mht. overnatninger i AU, skal I regne med ca 125 kr. pr nat på hostels på dorms. Prisen varrierer selvfølgelig alt efter om det er storbyer eller mindre byer, men ca. 125 kr pr nat pr pers er ikke helt skævt. Maden er jo meget individuel, nogle lever på nogle nudler og andre spiser mere. Nogle hostels kan man være heldig, at der er morgenmad med i prisen, emn gå ikke ud fra det. Mad og den slags ligner langt hen ad vejen de danske priser.

God tur

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account