This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sof

Hej, jeg går og leger lidt med tanken om at tage til Australien som aupair her til februar i et par måneder eller fire. Er der nogen, der har nogen gode erfaringer med nogle gode hjemmesider eller selskaber? Jeg vil samtidig meget gerne i kontakt med andre unge au pairs, når jeg er der – nogen der ved, hvordan det fungerer?

Anonym none

Hej!
    Jeg er au pair i Australien lige nu, har været her i snart 3 mdr. Jeg søgte familie på aupair-world.net – nogle foretrækker at bruge bureauer for sikkerhedens skyld. Jeg fandt min familie derinde, skrev en masse mails og skypede med dem, talte med deres daværende au pair for at sikre mig, de var ordentlige – man kan jo alligevel aldrig vide sig helt sikker, men du ved..
    Jeg er kommet i kontakt med en masse piger via en facebookside – guld værd! Ellers er det meget nemt at komme i kontakt med folk hernede, alle er meget mere åbne og interesserede end i DK.

.. her er fantastisk! 🙂 Håber du kommer afsted. Hvis du har flere spørgsmål skal du endelig stille dem!

Anonym NanaStrandgaard

heej, jeg er i øjeblikket også Au pair i Australien.
    Først ville jeg lige høre, hvilken facebookside du benyttede dig af? (:
    og til sof, så har jeg selv brugt “greataupairs”, den var super god, og ret sikker. Det handler om at skype og sende en masse mails, uanset hvilken internetside eller organisation du bruger (:

Anonym Mette

Hej Nana,
    jeg er i Perth, der er en gruppe for os. Søg efter “au pair in .. “, jeg ved der er både for brisbane, sydney og melbourne. ellers er der en generel “au pair in australia”. jeg har mødt en masse søde piger der igennem:)

Anonym mijak

hvornår rejser I hjem fra australien igen?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account