This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lisette92

Hej alle!
    Er der nogen der har erfaringer med at være aupair i Australien? Eller som evt. kender en sød familie som mangler en Aupair til september?
    Jeg har ikke rigtigt kunne finde nogle organisationer, som sender aupairs til Australien – så hvis I kender nogle, må I meget gerne byde ind.
    MVH
    Lisette 🙂

Anonym Lone

Hejsa

Jeg var au pair, eller “hjemmelærer” i Australiens outback i 2007, hvilket var en helt fantastisk oplevelse. Kontakten fandt jeg selv inde på greataupair.com. Ganske gratis, og nemt;) God tur!:)

Se evt. dette link til en spændende familie: http://www.greataupair.com/aupair_job/Australia-Springsure/aupair1319271.htm

Anonym Lisette92

Tak for dit svar! 🙂

Jeg har selv været inde og kigge, og der er rigtig mange spændende familier! Jeg er dog lidt skeptisk over ikke at have en organisation at kunne kontakte, hvis familien ikke er som først antaget. Havde du selv en back up plan, hvis det ikke fungerede med familien? 🙂

Anonym lotte

Hi..
    Jeg fandt min familie på: aupairworld.com
    Der er familier fra hele verden der leder efter au pairs..
    Bare søg for at skrive en masse med familien inden du tager afsted, og skype med dem.. Held og lykke, det skal nok blive godt..
    Kender evt en familie i Perth som har brug for en ny au pair i juni/juli hvis det er noget??
    skriv hvis du har spørgsmål 😉
    lotte.husted@hotmail.com

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account