This topic is empty.

• Forfatter
     Fighter_88

Her er et tidligere tråd ang. budget som backpacker.

https://www.backpackerplanet.dk/resjecafe/rejsesnak/22/7609/svar.htm

Hvis vi siger de 15000 kr pr/måned som folk kommer ind på, bliver det 120.000 kr for 8 måneder. excl, billet og forsikring.

Er det for lidt??

Anonym Mia

Jeg ville mene at det var fint. Brugte selv 45.000 på tre måneder inkl. flybillet og forsikring. Det kommer selvfølgelig an på hvilken type tur man vil på, men vi sparede hverken på oplevelser eller byture på noget tidspunkt. til gengæld lavede vi mindst to måltider hjemme hver dag, men det er også en del af det sjove at lave mad med andre backpackere.
    Jeg ønsker dig en rigtig fed tur, det blir det uden tvivl!

Anonym Anonym

Hvornår var du afsted mia? for jeg har regnet med 45.000 uden min billet for 3 måneder?? har jeg så rigtig mange penge?? 🙂 skal dække benzin og osv op ad kysten!!

Anonym Fighter88

Oki, min billet bliver bestilt, januar 2007 =) alle gode råd er velkomne da dette her bliver min første Backpacker ferie, 😛

Anonym Lineheden

Hej…

Jeg var selv i Australien fra januar til juli i år og jeg brugte ca. 70.000 på hele turen inkl. ALT og vi sparede altså ikke på noget. Så jeg tror helt sikkert du har nok penge til hele turen.
    Nyd din tur down under… det er helt ubeskriveligt

– Line

Anonym Fighter_88

Lyder godt.. er desværre først til næste år, Oktober-November jeg rejser.. men planlægningen er da gået igang.. Glæder mig bare til drømmen går i opfyldelse =) hehe
    Er der noget Must see i Brisbane?? som i syntes i ville nævne?

Anonym Anonym

Altså der er jo Australia Zoo som Steve Irwin ejede (men har hørt at det skulle være billigere at tage derud fra Noosa af). Det er en ok zoo, men tror i kan finde mange andre som er lige gode og måske billigere. Vi tog en tur ud til Moreton island som er en sandø ligesom Fraser island. Her sandsurfede vi og badede i den dejligeste ferskvandssø. Det var sådan set hvad vi lavede i Brisbane. Det er en dejlig by, men der andre steder der har mere at byde på.

-Line

Anonym Fighter_88

Helt 110% sikkert at jeg skal se Australia Zoo af Steve Irwin, =) En skam han ik lever, mere. Men skal da også se den mindevæg de har lavet.
    Skal forresten være væk i 8 måneder ialt 😉

Anonym Apa

Hej

Jeg er selv lige kommet hjem fra 3 mdr. i Australien og New Zealand.

Jeg havde budgeteret med 15.000 kr. pr. måned. excl. flybillet og forsikring.
    Jeg endte omkring 48.000 ialt og jeg har på ingen måde sparet på hverken byture eller oplevelser!.. tværtimod givet den fuld gas!! 🙂 med budgeter hellere med lidt for meget end lidt for lidt.. hvis jeg skulle afsted igen ville jeg sætte mit budget til 15.000/md. + 5000 i “reserve”…

apa

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account