This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym stefanie

hey alle i rejseglade folk!
    jeg har 1000 vis af spørgsmål men skal prøve at runde det største af -så der osse er nogen der gider svare:)

min veninde og jeg er helt syge for bare at pakke vores ting og komme afsted, men der er et par hænge partier..
    vi vil gerne tage en “lille rundtur” nede down under, hvor vi vil starte ud med fiji, så nz og så en tur op ad australiens østkyst. vi vil som sagt bare gerne afsted så hurtigt så muligt, men penge skal der jo til -men hvor mange? hvis vi går og tjener ca. 10.000 om måneden nu og så har skrabet omkring de 30/40.000 til dec er det så realistisk? vi vil heller ik vente for lang tid med at komme afsted da det jo er højsæson dernede i dec/jan/feb. nogen der kan give gode råd om hvilke type billetter der er smartest og billigst? og hvor lang tid kan man være afsted for de penge hvis man nu osse arbejder noget af tider der nede?

håber nogen vil dele lidt ud af deres erfaringer !
    på forhånd tak!

vh
    stefanie

Anonym Anonym

Hej.. efter midt indlæg omkring Australien har jeg erfaret at man skal have 15.000 pr måned.. plus 15.000 for rejse (inkl forsikring og småting). dvs hvis i skal være afsted i 3 måneder er det 60.000kr

Anonym stefanie

vil det virkelig være 60.000 for 3 måneder? er det så og leve på den federe måde el er det endda på den sparsomlige måde?
    hvis der er nogen der ude der har nogle andre erfaringer el gode råd til at holde udgifterne lave men stadig have en fed tur ville det være kanon med lidt hjælp!
    hvis man nu arbejder noget af tiden, er der så nogen der ved noget om hvor meget det vil hjælpe ens økonomi? og ellers bare hvorn det er at få arbejde og arbejde i australien?
    håber nogle vil gi nogle hjælpende råd, de bliver dybt værdsat! 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account