This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hejsa!

Jeg planlægger at rejse til Australien i ca. 5 måneder til efteråret for at køre rundt i outback’en, men har på nuværende tidspunkt ikke nogen rejsepartner. Er der nogen der har erfaring med at rejse rundt dernede alene??

-Malene 🙂

Anonym Eva

Jeg har rejst igennem outback’en men ikke alene og jeg ville ikke gøre det,hvis der sker noget uforudset er det godt at være flere og du virkelig alene derude.

Anonym Marlene

Jeg vil sige at man generelt nemt kan rejse rundt i Australien alene. Men jeg ville nok ikke anbefale at køre rundt i outbacken alene. Sker der noget er du nemlig meget alene med måske mange hundrede km til nærmeste hjælp. Skal du afsted alene og vil se outbacken, tag på en organiseret tur eller med Greyhound.

Marlene

Anonym “Chuck Norris”

Hej Malene du lyder som en rigtig dejlig frisk pige.. og i tilfælde af uheld så, er det en stor chance at tage, så hvis du gør det så vær godt foreberedt på uventede problemer.. Men hey, det vil være en rejse for livet og syns helt sikkert du skal prøve a få det til a spille.. men du behøver heller ikk rejse alene.. Skulle det pludselig blive aktuelt igen, er jeg sikker på at det venter en rejsebuddy til dig et sted.
    Ellers ringer du bare til Chuck-baby og så finder vi ud a nåed, held og lykke med det hele…
    Hilsen “Chuck”

Anonym louise møller

heyy hvaa laver duu…. !!

kunuzz louise

Anonym Anonym

Vil heller ikke anbefale at rejse alene rundt i outbacken! der er altså langt hvis der pludselig sker noget!!

Anonym none

hej malene

jeg kommer til australien den 1 november… har ikke nogen rejsepartner, så vi kunne evt mødes??
    bettina

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account