Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3503502
     Odgaard

      Jeg er igang med at planlægge min tur til Australien i marts 2006 – 1 mnd (pt ikke muligt med længere ophold pga arbejde). Jeg planlægger besøg hos tidl kollega i Melbourne (ca 1 uge) og har derefter overvejet at tage til bla. Sidney, Cairnes (?) etc. Mine spm går på flg.:
      * Hvad /hvor meget er realistisk mht at kunne nå at se – jeg vil gerne på ture i bla Nationalparker; på eskursioner; besøge storbyer for at bo alene – 🙂 – på hostels og opleve Australia down-under. Forslag til highlights er meget velkomne!
      *Særlige forholdsregler i rel til at rejse som alene pige?
      * Tip til billige overnattelsesmuligheder?!
      * Har tænkt mig at benytte mig af MyPlanet til at bestille fly og koordinere de første rundture – kan det svare sig eller forslår du/I at fastlægge det når ankommet?

      Glæder mig som en sindsyg – ser frem til at høre fra dig/Jer!!!

      Hilsen
      Gitte

      #3503535
       Anonym

        Tag til Cairns – Party all night 🙂

        #3503531
         Jesper Jensen

          Hej Gitte

          Australien er et kæmpe land med mange fantastiske attraktioner. Køb en guidebog og tjek de mange muligheder.

          Husk på at det tager lang tid at komme rundt. Der er kommet flere billige flyselskaber rundt i Australien. Det gør det noget lettere.

          Ayers Rock er en suveræn oplevelse.

          Der er masser af billige hostels i de forskellige byer. Når du ankommer står der ofte folk og tilbyder overnatning forskellige steder. Tjek stedet inden du siger ja – specielt om der bor andre på stedet.

          Når du har så kort tid som du siger kan det godt være en god idé at få MyPlanet til at hjælpe dig med den første tour. Ellers er det normalt billigere at arrangere selv.

          #3503551
           skall

            Hmm med din begraensede tid er det vigtigt du har en ide om hvor du vil hen og hvad du vil se. Maaske er det en ide blot at koncentrere sig om oestkysten jeg har brugt 4 maander herovre og kunne nemt bruge mere. Du vil finde lige saa mange national parker herovre som i det meste af Australien, saa inden problem der. Book kun dine internationale flyruter hjemmefra du vil finde dem langt billigere hernede, tjek evt. Virgin Blue og Jetstars hjemmesider (Soeg paa Google.com) ellers skriv endelig hvis du har flere spoergsmaal

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account