This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej Allesammen.

ER så Heldig at jeg har 1½ mån i Australien… Jeg starter i Sydney og skal flyve videre fra Sidney igen 1½ mån efter… Jeg har rejst rundt i Sydamerika, de sidste 3½ mån og er ved at planlægge min tur i Australien…

Men hvad SKAL jeg se og gøre? det virker meget uoverskueligt, hvordan man strikker det sammen. Har tænkt på En rute fra sidney-melbourne-adelaide og så flyve til Cairns og så rejse ned mod Sydey igen, hvad siger i til det??? Og så se de ting der er på vejen… Hvordan er den nemmeste at komme rundt og hvordan gør man det billigst muligt???

Hvis der er nogen der har lyst til at rejse med rundt siger i bare til, starter den 1 jan….

Håber at hører fra nogen som vil hjælpe mig…

Anonym Camilla

Hejsa,

Ville rigtig gerne have en rejsemakker 1 måneds tid. Planlægger selv at rejse fra Sydney op mod Cairns, men ankommer først til Sydney den 18 januar.
    Hvis det skulle have interesse, så skriv 😉

Mvh Camilla

Anonym Niels

Jeg har ikke helt strikket min tur sammen endnu, men ved det er okay billigt at flyve indenrigs dernede – bare book i okay tid.! 🙂
    – men lyder fornuftigt nok med den måde du vil gøre det på og de steder du vil tage til 🙂
    Jeg rejser også alene, kommer til Sydney d. 18 januar, så er nok heller ikke til meget hjælp – og pt. har jeg valgt bare at rejse derned tage en dag af gangen nyde livet og så regner jeg med at møde nogle som foreslår noget godt eller rejser med dem osv.!!
    Live your Life.

Mvh
    Niels

Anonym Niels

– og lige lidt inspiration til de byder du overvejer, taget fra albatros:

Dag 8 Fly til Cairns.
    Dag 9 Heldagsudflugt til Great Barrier Reef.
    Dag 10 Cairns på egen hånd el. tur til outback’en (udflugtspakke).
    Dag 11 Cairns.
    Dag 12 Fly til Melbourne.
    Dag 13 Melbourne. Byrundtur.
    Dag 14 Melbourne på egen hånd el. tur til pingvinøen Phillip Island (udflugtspakke).
    Dag 15 Melbourne på egen hånd el. køretur langs Great Ocean Road (udflugtspakke).
    Dag 16 Melbourne – Canberra.
    Dag 17 Canberra – Sydney. Krigsmuseum, fårefarm og grillfrokost.
    Dag 18 Sydney. Byrundtur.
    Dag 19 Sydney på egen hånd el. tur til Blue Mountains (udflugtspakke).
    Dag 20 Sydney.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account