This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Min veninde og jeg, tage til sydney omkring slutningen af juni. vi har en masse spørgsmål som vi håber du/I kan svare på.
    -vi rejser med Alott derned, hvorfor er det godt/hvorfor er det ikke godt!
    – gælder et dansk kørekort i Australien og hvor gammel skal man være for at må køre dernede?
    -er det svært at finde et ok sted at bo, nær sydney, og til billige penge.
    – hvor er det bedst at søge arbejde henne, og er der nogle tipspunkter det er sværest at få arbejde?
    + hvor meget kræver de at man skal kunne? (udd. papire m.m.)

vi takker og takker for jeres svar. det vil hjælpe os.
    kh Rikke & Line

Anonym matinique4

Jeg vil også gerne vide om det kan betale sig at rejse med Alott? kan man regne med de hjælper en med at finde arbejde?

Anonym Trine!

Hej Rikke og Line! Har i personligt fundet ud af mere (andre meninger) om Alott? Jeg regner med at rejse med Alott, og synes det lyder skide godt, men synes det ville være mange penge at bruge det forkerte sted!
    Irriterende at der ikke er nogen der gider svare på spørgsmål ang. Alott.

Hvis i finder ud af noget ville det være lækkert med et svar.

-Trine!

Anonym Anonym

hej Trine. Vi har ikke fået svar på nogle af vores spørgsmål, desværre.
    Rikke og jeg, vi rejser med alott, og så må vi se om det lever op til vores forventninger. vi regner med at alott er bedst, og at de vil hjælpe os med de problemer, der kunne opstå. men vi synes det lyder godt, og vi glæder os. men stadig, det ville være lækkert hvis der var nogle der ville svare på vores spørgsmål:-) Please!!!

kh Line

Anonym Karina

Hej Line og Rikke.
    Jeg har lige været af sted i Au. i 2 mdr. Vi var i sydney i 1 uge.Vi startede med at ville bo på Hostel i centrum (Pittstreet), men fandt hurtigt ud af at det er enormt dyrt og noget LORT(havde ikke en gang et stik)kan ikke huske hvad det spesifikke hostel hed?Men hører at meget af det ser sådan ud der.Vi valgte så at tage til Kings Cross, som virkelig var en succes(også på trods af at der er mange ludere, folk på stoffer osv.)Vi boede på Travellers Rest (hos en sød lidt ældre mand)dette var meget billigere end i centrum, og det tog måske 15 min at gå langs the Habour ned til operahuset osv. Mener gaden hed Victoria street.Vi havde både fjernsyn,køleskab,eget bad,gode senge,og masser skabsplads.Mht. arbejde,havde de en masse opslag på opslagstavler,og kunne forstå der var mange andre der arbejdede der.Håber i kan bruge mine svar lidt…Vh. Karina

Anonym Karina

Man skal være 18 for at køre dernede. Vi fik ikke brug for Internationalt kørekort.

Anonym Karina

Man skal være 18 for at køre dernede. Vi fik ikke brug for Internationalt kørekort.

Anonym Kasper

Hey Line og Rikke

1. Jeg vil anbefale myplanet.dk – de hjaelper med alt, Visa, fly og forsikring og jeg har ikke set bedre tilbud andre steder.

2. Som Karina sagde, Dansk kørekort gælder, og man skal være 18.

3.Jeg arbejder som Aupair hernede og har boet her i Sydney i over 6 måneder. Jeg bor hos en familie, har bil til rådighed, får super løn og har ingen udgifter. Hvis i har det fint med børnepasning er dette det ultimative! http://www.peopleforpeople.com.au denne hjemmeside er super og vil hurtigt finde job til jer så i ikke bor for langt fra hinanden! Alle jobsene er i Sydney området så der er altid kort til byen.

4. I behøves ikke papirer for at være Au pair. Det ville muligvis gøre det nemmere, men jeg kender personligt en som fik et job inden for kort tid uden nogen form for anbefalinger..

Hvis i har flere spørgsmål så skriv endelig på entrillion@hotmail.com, jeg er i Australien 7 måneder endnu så jeg har heldigvis et godt stykke tilbage i drømmeland her!

Kasper

Anonym Sisse Hansen

Hej Hej..

Jeg vil gerne høre lidt mere om hvordan man finder et job i sydney? jeg er lige kommet og skal finde et job.. Hvis der er nogle der har hørt noget om kings cross må i meget gerne sige det, for jeg har fundet en lejlighed der men har hørt meget dårligt?

Hilsen sisse Hansen.

Anonym line

hvor gammel skal man være for at købe alkohol

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account