This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Trine!

Hej! Jeg regner med at tage til Australien fra juli-december. Jeg har derfor lige nogle spørgsmål som jeg ville blive rigtig glad for at få svar på!

1. Er der nogen der har rejst alene? Hvordan var det? Er det nemt at finde nogen andre backpackere at rejse lidt rundt med hvis man har lyst?

2. Er der nogen som har rejst med Alott? Hvordan var det? Ville det være dumt af mig at rejse med dem?

3. Hvor mange penge skal man ca. sætte af til hostel om ugen?

4. Hvordan er vejret fra juli-december på østkysten???

Jeg ville blive meget glad hvis der var nogen der ville give mig et svar!

Anonym Jesper og Jytte Holck

Hej i Danmark.
    I Juli er det vinter, og det går mod forår, når du når til Desember er dt ved at være sommer, så det er udemærket at rejse på den årstid.Hostel koster alt fra 20 dollars pr. nat og opefter, alt efter hvor stort et luksusdyr du er, du har glemt et meget vigtigt spørgsmål, om det er dyrt at keve i Australien, alt er relativt, men hvis du bruger McDonald indekset som Lars Larsen opfandt (jysk sengetøjslager-Larsen rejser)
    så har du en indikation om hvor dyrt det er at leve hernede.
    HVIS du er ryger er der kommet nye love pr. 1-1-2005
    nogte som i ikke er blevet oplyst om derhjemme, du må snart ikke ryge nogen steder mere, det er værre end amerikanske tilstande.
    Hvis du eller andre vil vide noget, SÅ kontakt os, vi har trods alt fingeren på pulsen, da vi bor på Gold Coast.
    holck@bigpond.net.au

Jesper og Jytte

Anonym Trine

Hej Ronja! Jeg har både fået dårlige og go’e svar ang. Alott. Jeg tror de er go’e og overvejer kraftigt at rejse med Alott, men har dog i dag fundet ud af at hjemrejse kun er fra Sydney og Melbourne….. Surt!!!!
    Så pga. hjemrejse er jeg nu ved at overveje om der er noget der ville egne sig bedere til mig….
    Du må meget gerne skrive til mig hvis du finder ud af et eller andet.
    Hilsen Trine

Anonym none

Hej trine.. Ville bare lige høre om du havde hørt fra nogen som havde rejst med Alott so far? Vi overvejer det nemlig også stærkt, men kunne godt tænke os en anbefaling, hvis du kender det 🙂

Anonym Sus

Hej 🙂 Jeg har rejst rundt alene i Australien 2 1/2 mdr., og har slet ikke haft nogle problemer undervejs.. Man møder mange mennesker, og finder let en/flere som skal samme vej.. Mange rejser alene i Australien, da det er et “backpacker venligt land”..! Mange mennesker tro, at de bliver helt alene, men det er man altså aldrig.. Man bor sammen med en masse andre, besøge de samme seværdigheder og de samme byer.. Du er ALDRIG alene 🙂 Hostel’s koster fra 16 dollers og op.. Kun et spørgsmål om hvor godt man vil leve.
    Håber det er lidt hjælp.

Anonym Anonym

Ej tusind tak for dit svar. Dejligt at der er nogen der gider svare!!!

Anonym hallo

hihi hvad laver i???????
    knuzz mig

Anonym Anonym

hej…
    jeg har om australien i en opgave…
    så jeg ville lige spørge om noget…
    hvor mange dyr er der i alt i Australien???
    og hvad kan man få at vide om Australien???
    det var bare det håber at i gider svare…

Anonym Anonym

det ved jeg ikke

Anonym sara

Jeg vil gerne finde ud af vor mange forskælige dyr der bor i Australien… For jeg skal lave et projekt… hilsen Mig

Anonym Anonym

hej jeg synes Australien er et flot land jeg har lige

Anonym timo

skal jeg bruge condomer??

Anonym Anonym

skal jeg tage condomer med??
    hilsen steffi

Anonym jgviv

nvuiggfgcchkggcg

Anonym ???

hvad lever folken af

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account