This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

jysk rejse bureau…har lige rejst med dem og de var gode.

Anonym Anonym

Jeg kender en som har rejst med work and travel company, og var meget tilfreds. Dem vil jeg rejse med når jeg skal derned. Adressen er http://www.alott.dk

Anonym none

Hej alle!
    Vi er to tøser som skal til Australien om godt og vel 7-8 måneder.. Er der nogen som har nogen rejse-arrangører de kan anbefale? Vi satser på en slags working holiday lookalike thing… Håber der er nogen som har nogen tips til os!

Mvh Ronja og Merete

Anonym Kasper

Brug Myplanet.dk
    De giver dig de bedste flypriser, forsikring og visa.. De kan svare paa alt! Find nummeret til deres hjemmeside og ring til dem, du faar super tilbud med det samme..

Anonym ThrillSeeker

Jeg var selv i Australien i 2003 på et Working Holiday Visum. Jeg brugte MyPlanet og de var en kæmpe hjælp. De har en startpakke, hvor man får bankkonto oprettet, får hjælp til at søge arbejde og hjælp til at komme i gang de første par dage.
    Også undervejs leverede MyPlanet en god service, hvis jeg havde brug for hjælp.

Anonym Mie

Jeg skal afsted til australien/NZ til maj og har købt billet gennem STA travel. de var simpelt hen de billigste af alle og jeg har fået anbefalet dem godt. De har været meget hjælpsomme og gode at snakke med. Ved selvfølgelig ikke endnu hvordan de er at rejse med, men fandens billige det er de.

Anonym Trine!

Hej Ronja og Merete! Jeg tænkte på om I har bestilt rejse gennem Alott? Ville bare gerne høre hvordan I har gjort det.

Anonym none

hej trine.. nej, vi har ikke bestilt rejse endnu, vi er ikke helt sikre på hvilket rejse-selvskab vi skal bruge.. har du bestilt?

Anonym pernilles

Et svar er sikkert, la’ vær’ at hyre Kilroy! Ta’ det billigste selskab derned, det er lige så godt. Jeg kan kun tale af bitter erfaring, og find et forsikringsselskab der passer lige nøjagtig til jer, fx hvis I har et dyrt kamera, skal lave en eller anden ekstremsport, køre i bil, og meget vigtigt!!.. hvis I måske ville aflyse, det er ikke sikkert at I får pengene tilbage, bl.a. pga. tårnhøje gebyrer. Jeg ville personligt ikke vælge Gouda! Alle de store rejse-og forsikrings-selskaber tjener for mange penge på de rejsene, og til tider er mange af de arrangerede turer billigere at købe i Au.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account