This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kleist

Jeg er en 19-årig pige, der er igang med at planlægge en 6-måneders tur til Australien med afrejse i november.

Jeg er lidt usikker på mulighederne ift arbejde – havde egentligt tænkt mig at rejse med Alott, men har læst lidt herinde og har fundet ud af det godt kan betale sig at planlægge turen selv 🙂 Med hensyn til at arbejde har jeg egentlig ikke specielt lyst til at stå og svede bag en bardisk/gøre rent o.lign. Nogen der har gode oplevelser/forslag ift arbejde i Sydney? Nogen der har gode wwoofing erfaringer?

Vil også supergerne finde en rejsekammerat – vi behøves ikke nødvendigvis følges hele turen igennem, men bare det at have en at rejse derned med ville være rart! Jeg er åben for det meste, så skriv en mail: kleist1990@hotmail.com

Anonym none

Jeg har netop rejst rundt i Australien i 2 mdr, og det virkede ikke særlig svært at finde arbejde. Der er altid et eller andet Hostel der har brug for en ekstra medarbejder – og det må siges at være det ideelle sted at møde nye mennesker.

Tjek fx denne side for jobs i Sydney eller andre steder i Australien:
    http://sydney.gumtree.com.au/

Anonym Kleist

Tak for dit svar!
    Det lyder rigtigt godt, er nemlig lidt nervøs mht arbejde. Rejse du derned alene eller?

Anonym none

Rundt omkring på de forskellige hostels er der også opslagstavler som du kan holde øje med. Her hænger der nogen gange opslag om arbejde forskellige steder.
    Jeg rejste med en veninde, men vi mødte rigtig mange der rejste rundt alene. Australien er et nemt land at rejse alene i, for du møder så mange mennesker hele tiden.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account