This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym StephanieAnn_90

Hej derude..
    Jeg forlader Malaysia om 2 uger mod Australien. Jeg ville hoere, om nogen befinder sig i Australien efter jul og nytaar, som har lyst til at moedes ? Jeg modtager ogsaa gerne, hvis det er inden jul og nytaar..

Anonym Anonym

tusind tak skal du have 🙂 det er hermed noteret. lyder som en vildt fed måde at se landene på. okay det vil jeg lige tjekke ud så 🙂

Anonym backpacker :-)

hejsa, har du nogle steder du kan anbefale i malaysia? og evt indonesien og singapore hvis du osse har været der. du må også gerne fortælle lidt om hvis du finder nogle fede steder i australien. tager snart afsted nemlig. desværre ender jeg først i australien og 6måneder

Anonym Stephanie Ann Nielsen

Hej ..
    Jeg bor i Kuala Lumpur, som er en fantastisk by at bo i.. Det er slet ikke svaert at komme i kontakt med indbygger eller rejsende! Jeg bor godt nok hos en familie, derfor kan jeg ikke anbefale nogen hostels. Men jeg kan anbefale at bo i Kuala Lumpur, og saa tage weekendture til Paneng, som har fantastisk shopping og standmuligheder. Malacca er en hyggelig by hvor mange turister tager hen. Det er helt klart et sted du burde tage hen en weekend eller 2. Og der gaar busser dertil. Her er der rigtig mange backpacker. Singapore kan jeg ikke sige noget om endnu :), men hvis jeg naar det skal jeg nok skrive ..

Du kan laese mere paa stephanie-travelblog.blogspot.com

Her har jeg f.eks. en masse om Malacca

Anonym Carsten Skytte

Hej Stepanie 🙂 Jeg lander i Sydney d. 5 februar 🙂 Er du der stadig der?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account