This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym siggeg

Hej..
    Jeg ville blot høre, om der er andre end mig, der rejse til Australien på egen hånd i februar 2010 – og om I kender til nogle gode (og gerne billige) hostels samt hvad I skal opleve 🙂

Glæder mig til at høre om jeres tur..

Anonym Hedegaard2

Jeg tager derned d.18 januar på egen hånd:) Har ikke planlagt andet end at bo på hostel de første par døgn i Sydney, resten kommer helt sikkert af sig selv 🙂

Men vil gerne dykke, snorkle, feste og lærer at surfe 🙂

Anonym miak19

Hej jeg rejser selv derned til marts, tager derned på et working holiday visum. Har planer om at arbejde dernede og så rejse rundt har ikke de helt store planer om hvad jeg skal se og sådan.

Anonym biss89

Vi er et par der tager til Sydney d 23 jan. og så ellers bare op af kysten, som vi nu lyster. At møde nogle danskere, ville kun være fedt

Anonym Henriettenp

Jeg rejser fra Kbh. til Sidney d. 20. februar ;o)
    Planen er at starte med nogle dage i Sidney og herefter tage bussen nordpå, hvor jeg vil stoppe forskellige steder og forhåbentlig finde job.
    Mvh.
    Henriette

Anonym Lisbeth

Hejsa, jeg har tidligere rejst i Australien og kan sagtesn komme med en masse tips. Skriv evt. til mig på lisbethkure@gmail.com 🙂

Tager derned igen fra 28.maj til 8. juli 2010
    og fra 5. januar til 15. maj 2011..

Måske vi kunnne mødes?
    Er hunkøn på 22..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account