This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym skorpion12

Min søster og jeg påtænker at ankomme til Australien i dec. måned. Forinden har vi rejst 3 måneder i Sydøstasien. Vi tænker, at vi gerne vil rejse langs østkysten samt ind til Ayers Rock, og vi vil gerne opleve så megen flot og anderledes natur samt adventure, som vi kan. Vi er ikke helt klar over, hvordan det for os vil være bedst at rejse rundt – vi er henholdsvis 28 og 32 år. (bus, købe/leje bil eller lign.??)

Nogen gode ideer?

På forhånd tak.

Anonym dj

De har et fremragende Greyhound bussystem. Billigt og pålideligt. Nogle som er der længere tid, køber faktisk en bil, da det siges at være billigere end at leje een for længere tid.

Jeg selv rejste på Østkysten i 1½ måned og bruge både fly og Greyhound.

Ayers Rock turen = Fly.

Anonym Lone

De fleste vælger at rejse ad østkysten -men overvej lige vestkysten også. Den har også ufattelig smuk natur at byde på, og er ikke nær så overrendt.. Her er der desuden tæt ved Monkey Mia mulighed for at sejle ud og svømme med hvalhajer hvis dette skulle have interesse 🙂

Anonym HP_DK

Jeg har netop valgt at rejse på vestkysten (Perth-Darwin) i stedet for østkysten, når jeg tager derned til næste år. Det er vist lidt mere vild natur derovre og flotte nationalparker – og færre turister, ja. Men der er også koralrev ved f.eks. Exmouth. Mit indtryk er, at østkysten er lidt mere for vandsportselskere såsom dykkere og surfere, så det kommer an på, hvad I er til. God tur! 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account