This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ldj

Hejsa!
    Jeg er en 28-årig pige, som vil til Australien i november 2007. Planen er at rejse rundt i Australien frem til slutningen af februar 2008. Jeg vil gerne rejse fra Brisbane/Sydney til Darwin – igennem det sydlige og vestlige Australien, da jeg tidligere har oplevet Midt- og Østaustralien. Jeg vil gerne købe en bil dernede og køre rundt i den, da det må give den absolutte frihed…..

Min bekymring går på at rejse alene i bil. Er der nogen som har erfaring med det, så vil jeg gerne høre om det – godt som skidt. Er der mange som gerne vil have et lift undervejs dernede, så man ikke rejser alene hele vejen.
    Jeg vil gerne have gode råd og ideer med på vejen. Evt. også hvis du har forslag til grupperejser, som du har prøvet!

Vil du evt. med – bare et stykke af vejen eller hele vejen – er du (m/k) velkommen uanset alder. Også hvis du er interesseret i at mødes dernede.

Mvh. Line

Anonym søren b

hej!
    jeg havde selv fornøjelsen af at rejse rundt i australien det meste af 2004 med en kammerat… 3-4 måneder i bil. og det kan kun anbefales!! det skulle ikke være noget problem at finde nogen at rejse med.. der er altid nogen der søger et lift, og man lærer hurtigt nogen at kende! men de bedste råd må være… lad være købe bilen ved travellers autobahn! hørte kun dårligt om dem. og bedst ikke at køre om natten i outbacken… Det vrimler sgu med dyr!!
    ha´ en rigtig fed tur… det skal det nok blive!

Anonym nick

jeg synte at det er sjov

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account