This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym brizze

Hej Backpackers !!!
    Jeg og min kone har planer om muligvis at tage til Australien til december 2004. Men jeg har nu læst et par steder at det ikke lige er sagen at tage derned i den måned. 1. pga. australierne selv holder lang ferie i denne måned, og det nærmest er umuligt at finde et sted at sove mm. 2. at der i denne måned skulle være usædvanlig mange box jellyfish og man derfor ikke kan bade/dykke mm. nord for Brisbane.

Derfor vil jeg gerne høre fra nogen der har været i AU i Dec. som kan fortælle hvor slemt det egentligt står til.
    På forhånd tak! 🙂 skriv gerne direkte til min email brizze@get2net.dk

Anonym Anonym

Hej hej!
    Jag ar en svensk tjej som ar i Australien just nu. Om ni funderar pa att besoka Melbourne i december sa kan jag hjalpa er med boende. Min mail: annaparksjo@hotmail.com

Anonym Glanna

Jeg var i Australien i januar, hvor australierne også selv har ferie, og det har ind imellem været svært at finde et sted at sove, især i Sydney. Men hvis man sørger for at planlægge lidt og booke sine overnatninger et par dage i forvejen skulle det ikke være et stort problem. Især i nærheden af de større turistattraktioner kan der være overbooket!
    Der er box jellyfish nord for Brisbane på den årstid, men man kan sagtens bade/dykke, hvis man har et “stinger-suit” på. Ved nogle strande er der også “indhegnede” områder, hvor man kan bade. God tur.
    Mvh Susanne

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account