This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Line86

Jeg vil gerne rejse til Australien i starten af september og rejse rundt indtil midten af december. Er der nogen der har et godt råd til en rejserute så jeg rejser “med vejret”?? Jeg tænker, at jeg starter i Darwin??

Og kan jeg overhovedet nå at se både nord, vestkysten, ayers rock, sydney og østkysten på 3,5 måned?? Jeg vil gerne ende på østkysten for at lære at surfe og dykke ved Great Barrier Reef. Er det godt vejr til det i november?? Tænker at jeg nok skal bruge 6 uger der.

Hilsen Line

Anonym Maja

Hej Line,
    Umiddelbart tror jeg det er et urealistisk mål at se det hele. Eller det kan jo godt lade sig gøre, men jeg synes det ville blive alt for presset.. Jeg brugte selv knap 3 måneder (minus 10 dage) på Sydney-Cairns -Alice springs-Sydney.. Jeg synes det var super lækkert netop at have tid til at gøre hvad man havde lyst til og netop ikke var i totalt tidspres. Jeg har desværre ikke selv været på vest eller nordkysten, men skal tilbage til australien nu her til sommer i et halvt år, så skriv endelig hvis du har spørgsmål..

Hilsen Maja (maja_adams@hotmail.com)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account