Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3541415
     Anonym

      Hej,
      min veninde og jeg vil rejser til australien og leje en campervan nærmere bestemt en jucy crib. Men vi kom til at tænke på; hvordan pokker går vi i bad? haha er der nogen som har rejst med autocamper eller lign der kan hjælpe os?
      er der restepladser med bad eller hvordan :b

      #3541416
       Lisbeth
        #3541469
         Karin

          Ja der findes restepladser, nationalparker med bad. Køb en kortbog der hedder “Camp4/5/6/7” eller hvor langt de nu er kommet i nummer rækken – i den findes der en oversigt over både gratis og billige pladser og om der er mulighed for toilet, bad, grill og meget andet.
          Anden mulighed for bad er at anskaffe en “sort pose” – man kan fylde den med vand, lægge den i solen og så på den måde tage et bad i varmt vand. Vi brugte også plastdunke – 3-4 L – også varmt vand fra en tur i solen. Et bål med en gryde vand kan også gøre det. Et sted på tasmanien mødte vi nogle andre som vi tilbragte dagen sammen med foran bålet. Sidst på eftermiddagen blev der sat et lille men højt telt op, 10 L varmt vand (fra bålet) blev blandet så der var 25 L, en pumpe med en bruser og så var 5 voksne og et styk hund i bad og alle var rene – 25 L vand. Utroligt så lidt man behøver.

          #3541650
           Hannah

            Hej med dig.
            Har I allerede bestilt en jucy crib? Ellers kan jeg hjælpe jer. Jeg har vundet en Jusy Camper Van i to uger i Australien, men jeg kommer desværre ikke selv derned. Hvis du er interesseret kan du købe den af mig med 25% rabat.
            Smid mig evt. en sms på 60 12 87 76.
            Hilsen Hannah 🙂

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account