This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Luisekv

Jeg rejser til Australien i 1 måned fra d. 22. Dec. 08 til den 22. Jan. 09. Jeg starter i Melbourne og slutter i Cairns. jeg overvejer at tage på en 4-5 dages surftur kombineret med naturoplevelser – fra Sydney til Byron Bay med MojoSurf. Er der nogle af jer der har erfaringer med MojoSurf, og
    som kan anbefale denne tur?

Jeg tager desuden gerne imod fif til andre oplevelser på Østkysten og ture til Ayers Rock.

Vh. Luise”

Anonym Daniel Madsen

Jeg kan anbefale at du ikke tager med MojoSurf… Jeg droppede det fordi det var alt for dyrt…

Spring på et fly til Byron Bay, og tag ud med nogle af de lokale… Ham jeg tog ud med var super cool “ozzy tosse”, plus vi var kun 4 elever, så vi lærte ret faktisk at surfe….

Plus der er super fedt i Byron Bay, og når du så har lært at surfe tager du til Surfers Paradise og spiller smart med det… :o)

Bare min mening…

Anonym Daniel Madsen

By the way, du har super travlt hvis du vil nå så langt på en måned… Jeg siger ikke at du ikke kan, men du har travlt og du skal springe meget over…

jeg tog fra Sydney til Cairns på en måned…

Anonym Jakob Rasmussen

Jeg har selv været på en del af den tur du skal om, fra Brisbane til Cairns, der er masser at se og tage sig til, vi var et fantastisk sted hvor vi oplevede vilde næbdyr om morgnen.
    Vi er næsten lige kommet hjem fra en anden tur på tværs gennem Australien fra Adelaide til Darwin, og har derfor set Ayers Rock og en masse midt i den røde ørken, det mest spændende var dog oppe ved Darwin, hvor vi boede på en lille ø midt i en flod fyldt med krokodiller.
    Jeg skal i øvrigt holde foredrag om denne tur i Odense den 13/11
    Hvis du vil vide mere så send mig en mail, så kan vi evt. skrive lidt mere om vores oplevelser og hvad vi kan anbefale og ikke anbefale

Venlig hilsen

Jakob Rasmussen
    jakras@newmail.dk

jakras@newmail.dk

Anonym Luisekv

Tak for begge besvarelser. Mht. Mojosurf, så er det vel egentligt ikke så dyrt når man tager i betragtning af at man får 4 overnatninger, mad, oplevelser og surftimer for pengene? Ja jeg har ikke meget tid at rejse på, men jeg har været i Australien før, og skal derfor ikke bruge så emget tid i Melbourne og Sydney denne gang. Jakob – tak for din mailadresse, det var pænt af dig. Altid fedt at høre om andres oplevelser og blive inspireret deraf:)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account