This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Burning_spear

Hej.. Da der er problemer med at lægge min annonce ind under kategorien “rejsekammerat” vil jeg nu forsøge at lægge det her ind. Jeg er en pige på 19 år som søger en rejsekammerat til Australien, New Zealand og Fiji. Rejsen skal gerne starte i nov/dec i år. Tjek evt. min profil for flere informationer 🙂

Vh Veronica

Anonym Ditte Poulsen

Åh de lande vil jeg super gerne til, hvor lang tid har du planer om at være væk? 🙂

// Ditte

Anonym MASJ

Hej, Jeg forventer at tage til Fiji i ca. 2 uger, fra primo november, for eventuel at dykke og nyde livet efter 5 års lang uddannelse. Tager efterfølgende videre til Sydney for at møde en kammerat, der på det tidspunkt afslutter noget uddannelsesforløb i Sydney. Vi har ingen konkrete planer, men forventer at rejse lidt rundt i Australien og/eller New Zealand. Du er velkommen til at kontakte mig. Eventuel når vi nærmere os rejsetidspunktet.
    Mvh
    Martin (24)

Anonym Veronica

Hej Ditte.. Jeg ved endnu ikke hvor lang tid jeg er væk. Jeg tager afsted nov/dec. Men det bliver omkring mart/april/maj.. Kommer an på pengene osv 🙂 Har du også planer om at tage derned?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account