This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Baggesen

Hey backpackere !

Er der nogen fantastiske unge piger og fyre, som er med på at rejse rundt i Australien fra midt oktober til slut november, samt New Zealand i december ?

I Australien vil jeg rejse fra Sydney og op ad Østkysten til Cairns. Vil måske lidt længere nordpå samt se Ayers Rock. Overvejer at købe et bus pass hos Greyhound, men hvis nogen er klar på at rejse med, kan det måske lade sig gøre på en anden måde 🙂

I New Zealand har jeg købt en tur hos KiwiExperience.

Hvis nogen kunne være klar på ovenstående, skriv endelig til mig ! Kunne være virkelig fedt, at have en eller flere rejsebuddies med på turen 🙂

/Michael

Anonym sebjuul

Hej Michael

Jeg tager til maldiverne her på fredag og rejser derefter videre til Australien d. 25/10-13. Jeg er mere end klar på at rejse sammen med nogen, da det gør rejsen billigere og selvfølgelig federe når man har nogen at dele den med.

Hvis du er klar så skriv tilbage så finder vi på noget

Hilsen Sebastian

Anonym mn1508

Hey 🙂

Jeg rejser til Australien her d. 14. oktober. Starter i Sydney, men ellers er der ikke fastlagt nogen strategi, udover at turen går op langs kysten 🙂 Du kan da skrive når du har nærmere info om ankomstdato 🙂

Mvh
    Michelle

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account