This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kat85

Hejsa,

Vi er to piger på 23 år, som skal rejse i en måned fra Sidney op til Cains med bus… Vi er lidt i tvivl om vi skal rejse med OZ Experience som skulle være mere socialt, eller Greyhound… Er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med disse to selskaber???

Vi vil gerne møde andre backpackers, ud og se en masse(og drikke lidt øl af og til), og er klar på noget socialt…. Men gider ikke en gang “ung rejs” 😉

Vh kathrine

Anonym Jens

Hej.

Hvis i er til at få jeres tur serveret for jer og drikke mere øl end at se ting, så vælg oz experience. Det er selvfølgelig ikke ung rejs, men.. noget derudaf.
    Hvis jeg kunne vælge om havde jeg taget greyhound til hver en tid. Mig og min kammerat droppede ozE i brisbane (rejste mod sydney( og lejede en bil i stedet for. Det var den bedste beslutning nogensinde selvom det selvfølgelig ikke er det man skal gøre hvis man vil møde så mange andre backpackers som muligt. Men hey, frihed owner pakkerejser til hver en tid!

Jens
    Sønderborg

Anonym Daniel Madsen

Jeg har kun en ting at sige flyv….

I er meget presset med tiden når det kun er en måned…

I kan max nå at stoppe 4-5 steder, for ellers bliver det ikke andet end transport, og det er ikke meget mere jeg gav da jeg rejste… Jeg gad ikke burge 50% af min ferie på at køre med bus. Og du kan lave nogle fede deals på flyrejser.

Jeg nåede kun:
    Sydney,-fly- Baron Bay,-bus ca 3 timer- Brisbane,-fly- Carins.

Anonym Apa

de steder i stopper skal i nok få alt det sociale i kan ønske jer… Derfor tag greyhound, så kan i køre om natten og derved spare tid og samtiding spare penge på en overnatning 🙂

Har ikke selv prøvet Oz, men har hørt meget negativt om dem.. har netop hørt at det er en gang “ung rejs”…’

Ang. fly, så er jeg af den stik modsatte holdning, fly er selvfølgelig hurtigere. i kan sagtens nå øst kysten på en måned med bus og samtidig se stort set alle de “must see” der er på vejen 🙂

Anonym Kristina

Hej.. Min veninde og jeg skal også en tur ned af østkysten på 5 uger, og vi har valgt at bruge Oz da de kan hjælpe med overnatning, dvs. I kan sige til buschafføren at I gerne vil overnattet i fx surfers paradis og så kan han booke et værelse til jer, plus alt det sociale som det medfører, måske de andre unge på bussen vil prøve/se noget I ikke har overvejet. Plus vi har nogle venner der har været med Oz i Aus, og med kiwi i Nz, og de havde kun roser til selvskabet…

Anonym Nikolaj Kjølby

hey.. Jeg ville tage Greyhound fra syd over og springe af i townsville., og tage en 2-3 dage på magnetic island (Tag Base Backpackers!!) videre sydpå til Airlie Beach og tage ud og sejle i whitsunday øerne i nogle dage, videre sydpå til Hervey Bay og tage en tur på Fraser Island, og så til Brisbane.. evt. tage videre til Surfers paradise og Byron bay med greyhound også., men ellers springe på et fly fra Brisbane til Sydney..,

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account