This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ulriknielsen

Hej jeg er en fyr på 21, jeg kunne godt tænke mig at komme på en længere rejse til Australien eller NZ, Så kunne jeg også godt tænke mig at kombinere rejsen med at arbejde samtidig. Jeg er snart uddannet murer, så var det min idé at bruge min uddannelse til at arbejde dernede. Så ville jeg gerne hører om der evt var andre der havde gjordt lign, eller om det bare er umuligt.

Anonym Anonym

Jeg har ikke selv prøvet det, men kender efterhånden en del der har ;O) der findes vidst nogle hjemmesider, hvor du kan søge på arbejde i de forskellige lande, ellers er det bare at springe ud i det ;O) jeg ved ikke lige med mure, men er selv lige kommet hjem fra NZ og Australien og har set masser af steder, hvor de søger backpackere til arbejde (som regel ingen eller en meget lav løn, men så er det med kost og logi) men oplevelsen får man jo stadig ;O) held og lykke..

Anonym HP_DK

Jeg skal også selv et halvt år til Australien og arbejde næste år. 🙂 Her er et par nyttige links:
    http://www.taw.com.au/DesktopDefault.aspx

Home

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account