Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3547052
     Kr@ft

      Hej Backpackers

      Mig og min kæreste har nu opholdt os i Asien i 8 måneder, og har en enkelt mere her inden vi tager til Australien… Det store spørgsmål er, om nogen herinde har kørt hele Australiens kystlinie rundt, da det er vores plan at gøre….
      Jeg er meget nysgerrig efter hvor længe vi skal forvente at afsætte til det… vi har lidt over et halvt år, men vil gerne nå at arbejde et par måneder i Sydney til sidst osse.

      Jeg tror vi ender ud i at købe en 4×4, men ved stadig ikke hvilken én, enten en Mitsubishi eller e Toyota, og ved heller ikke om vi skal vælge en diesel eller benzin – er det muligt at købe diesel over hele Australien?

      Der er langt rundt det ved vi, men efter 8 måneder i Asien, så er vi vant til MEGET lange transport tider, så tror ikke det bliver det store problem…

      Alle input er mere end velkomne.

      På forhånd mange tak

      Erik

      #3547062
       Tine

        Jeg har været i Australien og blev overrasket over de lange afstande også selvom jeg har rejst i Sydamerika, Asien og Afrika, man skal tænke på at man selv skal køre kilometerne….

        Ved ikke om man kan få disel over det hele, men det tror jeg godt, mener i hvert fald at man kunne få det i central Australien….

        Om det er nok tid, det vil jeg helst ikke udtale mig om, for mig ville det ikke være nok tid…Vi havde en måned fra Melbourne til Darwin og kunne godt have brugt dobbelt så lang tid, jeg har en veninde som brugte 4 måneder på østkysten alene, men fx har familien på farten brugt 4-4,5 måned på at køre hele australien rundt, så det kommer også an på hvor meget man har lyst til at skære fra når man kører rundt….

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account