This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym John Piet Hansen

Hej!

Mit navn er John, og jeg er skipper på en stor 50″ katamaran som sejler rundt i Filippinerne.

Jeg søger mennesker/gaster, som har lyst til at prøve livet til søs ligesom det er set i kurs mod fjerne kyster. Du kan få lov til at sejle båden og der er mange gode muligheder for en masse fede oplevelser!

Dykningen i Filippinerne er noget af det bedste der findes – i hele verden! Sejl f.eks med i coron området, hvor vi oplever vrag fra 2. verdenskrig, skildpadder, laguner, udkigspunkter, delfiner og en masse ubeboede øer med mulighed for bål på stranden om aftenen.

Eller i cebu området hvor der er mulighed for cliff jumping, faldskærm, hvalhajer, tresher sharks, kæmpe store stimer af sardiner, golf og ikke mindst shopping i cebu city!

Det er også muligt for dig at uddanne dig som Padi Open Water Diver, ombord på båden – har du ambitioner for mere, kan du uddanne til Advanced Open Water Diver, Rescue Diver, eller Master Scuba Diver, mens du nyder livet til søs! Mulighederne er mange, så send endelig en mail med dine ønsker – så kigger vi på det sammen.

Lyder dette som noget for dig? Så kan du evt. tjekke min Facebook side, Zaka Explore eller min hjemmeside zaka-explore.com. Du er også velkommen til at skrive en mail på john@zaka-explore.com hvis der måtte opstå spørgsmål undervejs 🙂

Jeg håber vi ses – husk solbriller 🙂

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account