This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DanielJepsen

Hej
    Er lidt i tvivl om om hvad der er nemmest for mig her.. Jeg skal til Californien til sommer med en kammerat, vi lejer en bil derover og kører rundt i 22 dage, vi skal hovedsageligt bo på hostels derover.. Men ville lige høre hvad der ville være nemmest i forhold til bagage, backpacker rygsæk eller bare en alm. kuffert?
    På forhånd tak 🙂

Anonym Lisbeth Friis

Hvis du ikke har noget behov for at bære din bagage fra sted til sted…andet end det der naturligt opstår i lufthavnen og når du går fra bilen og til hotstel…så vil jeg klart anbefale dig en kuffert.
    Det er mere overskueligt at pakke en kuffert og finde sine ting igen end det er at pakke en rygsæk.
    Anskaf en kuffert med hjul (gummihjul er rarest…de larmer ikke), så er det også nemt i lufthavnen og andre steder, hvor underlaget er plant.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

HEJ.
    Jeg synes en kuffert er noget bövel, så kan man da rigtig se man er tourist,
    En rygsaek gör det let at komme hurtig afsted fra lufthavnen og andre steder, hvis du rejser let, 7 kilo kan du tag den med som håndbagges og husk ikke tag alt for meget med,USA er billiger ind DK, så köb det udstyr i skal bruge der over.God rejse.lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account