This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Line H

Jeg har i mange år drømt om en tur til Cuba. Nu ser det ud til at turismen virkelig er gået amok og charter virksomhederne har alt muligt hertil.

Derfor søger jeg tips til backpacking i Cuba. Er det muligt? er det dyrt? er det spændende og møder man andre?

Er der andre som kunne tænke sig sådan en tur, så sig endelig til!

Jeg er 23 år, har rejst i Asien af flere omgange. Udveksling i Japan, Backpacking i Sydøst asien flere gange, en tur til Nepal osv. Jeg har rejst med gruppe, solo og som frivllig.

Er det fint at rejse solo pige i Cuba?

Andet i vil dele med mig om Cuba?

Anonym Tine/A World of Backpackin

Hej Line

Jeg rejste for nogle år tilbage på Cuba og det er et fantastisk land! Der er turistbusser hele vejen rundt på øen (og lokale, men de er begrænset til at have to turister med om dagen). Cuba er ikke vanvittigt dyrt, hvis du bor hos lokale, casa particulares, og spiser der eller på små gade restauranter. Vil du have det ekstra billigt, så hør dine værter om de ikke kan veksle nogle cuc (turistvalutaen) om til nogle pesos, så bliver det hele lidt billigere 🙂

Det er et super spændende og smukt land. Det er et af de fedeste lande jeg har besøgt! Jeg rejste med min kusine og vi mødte ikke så mange andre, da der ikke er hostels osv som andre steder, men man har privat værelse. Til gengæld kommer man rigtig tæt på de lokale! Det eneste, som jeg ikke synes var så fedt var at mange af de lokale mænd ofte kommer med tilråb til kvinder og det blev ret belastende i længden. Det skulle eftersigende være endnu værre når man går alene. Men har du ikke noget i mod det, så kan det klart anbefales herfra!

Sig endelig til hvis du har brug for at få uddybet mere. Gerne på aworldofbackpacking@gmail.com, da det er mere sandsynligt at jeg tjekker min mail fremfor at jeg husker at vende tilbage til denne tråd 😉

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account