Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3545999 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3546073 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Fighter_88

I har måske også tegnet forsikring for extreem sport?

Nadias

Hej (:
        Jeg er selv i Vietnam lige nu, og skal derefter videre til Thailand.
        Jeg har fået mine vacciner hos min egen læge, da jeg ellers skulle betale for en samtale, om jeg overhoved skulle tage malariapiller, hvilke jeg ikke gad at betale for, når min egen læge kunne gøre det gratis.
        Du kan købe en billig og god rygsæk i Spejdersport.
        Jeg ville ikke tage så mange valuta med hjemmefra, måske kun til Vietnam, da vi har problemer med at hæve støre beløb, og de tager gebyr hver gang.
        Jeg kiggede selv på flybilletter hos Kilroy, men fandt ud af at det var billigere at booke billetterne selv.
        Håber du kan bruge det til noget (:

MiaG92

Figter 88 – det kan vi få ved gouda 🙂 (i de 1700 kr)

Helt klart noget vi kan bruge. Vi bestiller også billetterne selv, det er billigst. Så vi flyver med henholdsvis Emirates og Malaysia Airways. (mangler lige at booke de sidste) har du nogle forslag til, hvad der er værd at opleve/se i Vietnam? 🙂

Fighter_88

Så det jo derfor i giver det mere.. jeg har bare en alm standard forsikring ved Gouda, hvis jeg kommer til skade ved Bungyjump,skydive osv..regner jeg stærkt med at jeg gør det ordentligt..:)

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account