Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3503569
     abp

      Hej…..
      ved ikke om man kan få i konto derned, men du kan spille for gebyrene ved og lave en visa konto i skandiabanken, er er det nemlig gratis og hæve på sit visakort også i udlandet..

      #3503568
       Skovlund12

        Hey, skal til Australien om 2 uger og skal bare lige høre om det er muligt at oprette en bankkonto dernede når man ikke har fast adresse. Jeg vil gerne have en konto med australskbetalingskort så jeg slipper for gebyrene på mit visa-kort.

        Godt nytår.

        #3503589
         Lineheden

          Skal snart selv afsted og har fået afvide at der skulle være to banke som ikke forlanger at du har fast adresse. Den ene hedder Common World Bank og den anden hedder West pac. De ligge begge over det meste af Australien!

          #3503601
           Anonym

            Du kan sagtens oprette en bankkonto uden fast adresse. Du skal godt nok opgive adresse men opgiv evt den adresse på det vandrehjem du opholder dig på. Lige meget hvilken bank du oprette en konto gennem så skal du betale australsk gebyr. Svinger fra 5 til 10aus$ pr måned. Westpac er den billigste, trækker 25dkr om mdr.

            #3504144
             Susanne

              Hej 🙂
              Vær lige opmærksom på, at det IKKE koster noget at bruge visa kort i butikker etc. men KUN når du hæver i automaterne, der koster det dig 30,- kr pr gang.

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account