Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 1 måned siden af sazer.

• Forfatter
     jader
    Deltager

Hej! Jag bor i en lägenhet i Stockholm och funderar på att installera fönsterfilmer för att spara energi, särskilt under vintern. Någon som har tips på vilka filmer som fungerar bäst?

sazer
      Deltager

Hej! Jag bor också i lägenhet i Stockholm och har installerat energibesparande fönsterfilm – det gör verkligen skillnad, särskilt under vintern. Filmer med låg emissivitet (Low-E) fungerar bäst eftersom de reflekterar värmen tillbaka in i rummet och minskar värmeförlusten genom glaset. Jag använde solskyddsfilm spegel stockholm och är mycket nöjd. De erbjuder filmer som både sparar energi och ger insynsskydd. Ett bra sätt att förbättra inomhusklimatet och sänka elräkningen utan att byta fönster. Rekommenderas varmt!

jader
        Deltager

Energibesparande fönsterfilm är verkligen effektivt! Sparade mycket på värmekostnaderna under vintern. Rekommenderar solskyddsfilm spegel stockholm starkt!

sazer
          Deltager

Installerade Low-E film från samma företag – min lägenhet känns varmare och mer privat. En smart och prisvärd investering!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account